FANDOM

175px-Luffychibi.png

Piraci Serca to niesławna grupa piratów-nowicjuszy, która przybyła do Archipelagu Sabaody w tym samym czasie, co załoga Słomkowego Kapelusza dwa lata temu. Ich kapitan, Trafalgar D. Water Law, jest członkiem Najgorszej Generacji i byłym Królewskim Wojownikiem Mórz. Obecnie utworzyli przymierze ze Słomkowymi, rodziną Kozuki i plemieniem minków, którego celem jest obalenie Kaido, jednego z Czterech Imperatorów.

Członkowie załogi

[v · e · ?]
Piraci Serca
Trafalgar D. Water Law Bepo Jean Bart Shachi Penguin
Ikkaku Uni Clione
Powiązani
Sojusz Ninjo-Piracko-Minkowo-Samurajowy

Znani członkowie

Heart Pirates Members

Cała załoga Serca.

Załoga składa się z dwudziestu jeden członków. Wszyscy, prócz kapitana i nawigatora, noszą jasne stroje bojowe z symbolem załogi na lewej stronie klatki piersiowej. Gdy Jean Bart dołączył do załogi, nosił czarną koszulkę, którą założył po zdjęciu swoich niewolniczych ubrań. Po przeskoku nosi jednak ten sam strój, co reszta załogi. Strój ten przypomina ubrania noszone przez niewolników Światowej Szlachty na Tequila Wolf, a jedyną różnicą jest kolor i symbol załogi. W załodze jest jedna kobieta.

Zdaje się, że Bepo, Shachi i Penguin są mistrzami sztuk walki, a kapitan załogi lekarzem pokładowym.

Piracka flaga

Historia

Przeszłość

Akt Archipelag Sabaody

Akt Marineford

Akt Po Wojnie

Akt Punk Hazard

Siła załogi

Statek

Piraci Serca pływają całkiem dużą łodzią podwodną w żółtym kolorze. Z boku okrętu namalowany został ich Jolly Roger wypełniony pomarańczowym kolorem. W środku znajduje się zaawansowana aparatura medyczna.

Ciekawostki

  • Flaga tej załogi to przerobiona flaga rodziny Donquixote.

Nawigacja