Fandom

One Piece Wiki

Piraci Rumbar

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Piraci Rumbar to historyczna załoga piracka pochodząca z West Blue, która 50 lat przed aktualnymi zdarzeniami dostała się na Grand Line. Obecnie jedyny żyjącym członkiem załogi jest Brook.

Historia

Piraci Rumbar zostali założeni więcej niż pięćdziesiąt lat temu w West Blue  przez pirata Yorkiego. Warunkiem dołączenia do załogi było to, że trzeba było kochać muzykę. Większość członków załogi potrafiła więc dobrze grać na jakimś instrumencie muzycznym i znała wiele piosenek. W trakcie swojej podróży przez West Blue załoga natrafiła pewnego dnia na małego wieloryba który przybłąkał się do ich statku i smutnie lamentował. Brook zaproponował by zaśpiewać mu piosenkę na rozweselenie na co reszta załogi z chęcią się zgodziła i zaczęła grać. Następnego dnia okazało się, że mały wieloryb nadal podążał za statkiem. Załoga zdecydował się go przygarnąć i nazwała Laboon. Przez pewien okres czasu załoga oraz ich wielorybi towarzysz byli nierozłączni. Nadszedł jednak dzień gdy Piraci Rumbar zdecydowali się ruszyć do Grand Line. Wiedząc, że jest to najniebezpieczniejszy ze wszystkich oceanów załoga zostawiła wieloryba i ruszyła przez Reverse Mountain sama. Kiedy załoga przekroczyła górę i spotkała na brzegu Red Line Crocusa okazało się, że Laboon ich śledził i również przekroczył górę. Ponieważ statek wymagał naprawy załoga spędziła przy wejściu do Grand Linie kilka tygodni podczas których zaprzyjaźniła się z Crocusem. Podczas tego postoju załodze udało się przekonać małego wieloryba by zaczekał na nich przy wejściu o Grand Line podczas gdy reszta załogi okrąży świat i wróci ponownie przez wejście. Z tą złożoną obietnicą Piraci Rumba ruszyli w głąb Grand Line.  Podczas podróży część załogi, wraz z kapitanem, złapała jakąś nieznaną chorobę. Wiedząc, że nie da się ich wyleczyć, oraz że reszta załogi może się zarazić, Yorki podjął decyzję by zarażeni wraz ze statkiem próbowali wydostać się z Grand Line przez Calm Belt. Co się stało z tymi członkami załogi, nie wiadomo. Reszta członków załogi wybrała Brooka na nowego kapitana i po zdobyciu nowego statku ruszyła dalej przez Grand Line. Załoga podróżowała bez przeszkód przez jakiś czas aż w Trójkącie Floriana zostali zaatakowani przez innych piratów. Część załogi przeżyła atak ale broń wrogów była skażona trucizną która pomału zabijała resztę Piratów Rumbara.  Wiedząc, że zjadł owoc Yomi Yomi, Brook zaproponował im zagrać ostatnią piosenkę, którą nagrają na nagrywającym dialu, który wcześniej kupił od kupca. Brook obiecał, że po śmierci popłynie do Laboona i odtworzy mu to nagranie. Załoga zebrała się i zaczęła do utraty sił grać swoje ulubione melodie aż wszyscy nie pomarli. Taki był koniec Piratów Rumbara. Brook powstał z martwych jako szkielet i przez pięćdziesiąt lat dryfował w Trójkącie Floriana. Po spotkaniu z załogą Piratów Słomianego Kapelusza Brook dołączył do nich obiecując sobie w duchu, że okrąży z nimi Grand Line, tak jak planował to uczynić ze swoją poprzednią załogą i przekroczy po raz drugi Reverse Mountain by spotkać się z Laboon.

Członkowie załogi

[v · e · ?]
Piraci Rumbar
Yorki Brook Laboon
Mizuta Madaisuki Mizuta Mawaritosuki  ?????

Galeria

Siła załogi

Możemy założyć, że załogo jest stosunkowo silna, ze względu na fakt, iż dostali się na Grand Line i do czasu zaatakowania choroby nie zostali przez nikogo zabici. Wiemy, że główną siłą w załodze była muzyka. Również zdolności Fechtunku Brook'a były znacznym wzmocnieniem załogi.

Statek

Ciekawostki

  • Nazwa załogi pochodzi od dwóch słów: "Rumba" i "Lumbar". Pierwsze słowo odnosi się do rytmów i stylów tanecznych powstałych w afryce. Drugie słowo zaś oznacza część układu kostnego
  • Pomimo, że załoga nie istnieje pół wieku, Marynarce udało się odnaleźć Brook'a, dzięki jego staremu listowi gończemu.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki