FANDOM

175px-Luffychibi.png

Piraci Rudowłosego to niesławna i potężna grupa piratów rządząca w Nowym Świecie. Jej kapitanem jest "Rudowłosy" Shanks, jeden z Czterech Imperatorów.

Załoga zainspirowała dwóch członków załogi Słomkowego Kapelusza, Monkey D. Luffy'ego i Usoppa, do zostania piratami.

Bandera

Bandera załogi Rudowłosego to realistycznie wyglądająca czaszka z parą skrzyżowanych szabli. Ma dwa czerwone pasy z czarnymi konturami przechodzące ukosem przez lewe oko czaszki, reprezentując blizny kapitana załogi.

Członkowie załogi

[v · e · ?]
Piraci Rudowłosego
Shanks Ben Beckman Lucky Roo Yasopp
Rockstar  ??????  ??????  ??????
 ??????  ??????  ??????

Historia

Kapitan i założyciel załogi, Shanks, urodził się w West Blue na nieznanej wyspie. Będąc nastolatkiem zdecydował się dołączyć do pirackiej załogi która później przejdzie do historii jako najsławniejsza i najpotężniejsza w dziejach: załogi Rogera. Był w załodze przez kilka lat w trakcie których zżył się z załogą i walczył z nimi w wielu bitwach. Po opłynięciu i zdobyciu Grand Line Roger ogłosił rozwiązanie załogi. Każdy rozszedł się w swoją stronę a sam Roger po pewnym czasie poddał się w ręce Marynarki. Nie wiadomo, co Shanks robił ani gdzie był w tamtym czasie ale wiadomo, że pojawił się w East Blue na egzekucji swojego kapitana. Po jego śmierci gorzko płakał ale też zaczął rekrutację ludzi do swojej załogi. Próbował zwerbować Buggy'ego, którego spotkał na mieście zaraz po egzekucji, ale ten odmówił. Udało mu się za to zwerbować później w East Blue Yasoppa. Nic nie wiadomo natomiast na temat tego jak ani gdzie zwerbował resztę załogantów.

W trakcie swojej pirackiej kariery Rudowłosy wyrobił sobie i swoim podwładnym opinię niezwykle silnych i groźnych piratów. Musiał też mieć opinie niezwykle zdolnego szermierza gdyż wielokrotnie pojedynkował się z Mihawkiem, człowiekiem z tytułem najlepszego szermierza na świecie.

W wieku 27 lat, dwanaście lat przed obecnymi wydarzeniami w serii One Piece, Shanks wraz z załogą zakotwiczyli w wiosce wiatraków w East Blue i zdecydowali się zostać tam na dłużej. W trakcie postoju z załogą zaprzyjaźnił się siedmioletni wówczas Monkey D. Luffy, który chciał dołączyć do załogi. Rudowłosy jednak zbywał te próby dołączenia śmiechem. Podczas jednego z takich spotkań Luffy przypadkiem zjadł przechowywany przez ich Gum-Gumowoc i zyskał jego moc. W trakcie incydentu z górskimi bandytami Shanks stracił lewą rękę ratując Luffy'ego przed morskim królem. Kiedy nadszedł czas opuszczenia wyspy Luffy obiecał im, że zbuduje kiedyś własną piracką załogę z kamratami którzy ich przewyższą, a on sam zostanie Królem Piratów. Shanks przyjął tę obietnicę i jako dowód potraktowania jej poważnie wręczył Luffy'emu swój słomkowy kapelusz ze słowami, by go zwrócił, gdy zostanie sławnym piratem.

Fabuła

Wojna na Marineford

Red Hair Pirates at Marineford

Załoga Rudowłosego na Marineford.

Później, podczas wojny, pojawili się na Marineford, gdzie Shanks powstrzymał admirała Czerwonego Psa od zabicia Coby'ego, a Beckman powstrzymał Żółtą Małpę od wystrzelenia swojego lasera. Po zjawieniu się Shanksa i reszty, załoga Białobrodego opuściła Marineford, a Sengoku ogłosił koniec wojny.

Po wojnie

Shanks i jego załoga obecni byli na pogrzebie Białobrodego i Ace'a.

Siła załogi

Red Hair Pirates' Main Members' Current Appearances

Obecny wygląd najważniejszych członków załogi.

Pomimo, że są załogą pod dowództwem Imperatora, jak na razie nikt nie zaprezentował mocy Diabelskiego Owocu.

Statek

Red Hair Pirates' Old Ship

Dawny statek załogi Rudowłosego.

Pozostałe informacje

Ciekawostki

  • W One Piece Green: Secret Pieces Oda wyjawił oficjalną nazwę załogi Rudowłosego. Brzmi ona Red Hair Pirates.

Nawigacja