Fandom

One Piece Wiki

Piraci Rogera

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Piraci Rogera (ロジャー海賊団) to załoga piracka, której kapitanem był Gol D. Roger. Są jedyną załogą, która dopłynęła do Raftel - ostatniej wyspy na Grand Line. Była to najsilniejsza załoga piracka wszechczasów (silniejsza nawet od Piratów Białobrodego).

Historia

Cztery lata przed swoją egzekucją Gol D. Roger zachorował na nieuleczalną chorobę, obiecał swojej załodze ostatnią podróż po Grand Line. Po przekroczeniu Reverse Mountain spotkali najlepszego lekarza na świecie który dołączył do ich załogi aby opóźnić działania choroby Rogera był nim Crocus. Piraci Rogera dotarli na Skypieję gdzie zaprzyjaźnili się z tamtejszym Bogiem Gan Fallem, a także Roger zostawił wiadomość na Ponoglyphie dla poszukiwaczy Rio Poneglyph, że on naprawdę istnieje i nie jest tylko legendą. Po opuszczeniu Skypiei udali się do Water 7 gdzie cieśla Tom zrobił dla nich statek o nazwie Oro Jackson. Gdy już przekroczył Red Line udało mu się dostrzec do Raftel gdzie najprawdopodobniej jest ukryty One Piece, co wynika z rozmowy Rogera z Białobrodym.

Czas Kapitana dobiegał końca postanowił rozwiązać załogę i każdy miał pójść swoją drogą, Gol D. Roger oddał się marynarce dobrowolnie i został skazany na śmierć, dzięki czemu zainicjował nową Wielką Erę Piratów.

Znani Członkowie Załogi

Piraci Rogera
Roger.png SilversRayleigh.png Crocus.png Shanks.png Buggy.png
Gol D. Roger Silvers Rayleigh Crocus Shanks Buggy
Seagull.jpeg Scopper Gaban.jpeg Brak.png
Seagull Scopper Gaban Kozuki Oden

Statek

Oro Jackson Infobox.png

Oro Jackson

Główna strona: Oro Jackson

Statek króla piratów Gol D. Rogera został wykonany przez Toma z Drzewa Adama, jest to bardzo stare drzewo które jest warte 200 milionów beli, statek został nazwany Oro Jackson. Na świecie zbudowano tylko 2 takie statki jeden dla Króla Piratów i drugi dla Monkey'a D. Luffy'ego.

Siła Załogi

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki