FANDOM

175px-Luffychibi.png

Piraci Ognistych Czołgów to pochodząca z West Blue ciesząca się dużą niesławą na całym świecie piracka załoga Super Świeżaka Capone "Gang" Bege. Ogniści piraci są jedną z ośmiu załóg Najgorszej Generacji, która dobiła do brzegu Sabaody w tym samym czasie, co Piraci Słomkowego Kapelusza.

Dawniej byli podwładnymi Big Mom, jednej z Czterech Imperatorów, i jej załogi na Tortowej Wyspie. Utworzyli tymczasowe przymierze z Drużyną Odzyskania Sanjiego, by obalić Big Mom. Sojusz został rozwiązany po ucieczce z Tortowej Wyspy.

Członkowie załogi

[v · e · ?]
Piraci Ognistych Czołgów
Członkowie
Capone Bege Vito Gotti Charlotte Chiffon Capone Pez
 ?????  ?????
Sojusznicy i powiązani
Piraci Big Mom (dawniej) Gastino (dawniej) Piraci Słomkowego Kapelusza (dawniej) Rodzina Vinsmoke (dawniej)

Statek

Statkiem załogi Ognistych Czołgów była Nostra Castello. Przez zamek zamiast kajuty i działa na galionie przypominała fortecę.

Podczas przeskoku jej projekt stał się bardziej złożony. Dodano gąsienice czołgowe po bokach, które służyły także za wiosła.

Po pościgu Big Mom za tortem do uspokojenia przez Totto Land, statek został zniszczony, a jego resztki podpalone przez Prometheusa u wybrzeży Puszystej Wyspy.

Załoga przejęła jeden ze statków Tarte, by uciec z Totto Land.

Historia

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Po wojnie

Saga Piracki Sojusz

Akt Dressrosa

Saga Yonko

Akt Zou

Akt Tortowa Wyspa

Bandera

Siła załogi

Ciekawostki

  • W 858. rozdziale Oda wyjawił oficjalną angielską nazwę załogi Ognistych Czołgów. Brzmi ona Fire Tank Pirates.

Nawigacja