Fandom

One Piece Wiki

Piraci Na Fali

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Piraci Na Fali (On Air Pirates) to sławna piracka załoga, której kapitanem jest jeden z 11 Supernovas, Scratchmen Apoo. Stacjonowała ona wcześniej na Archipelagu Sabaody, przed zniknięciem Słomkowych.

Aktualnie, przebywa ona gdzieś na Nowym Świecie, gdzie zawarła sojusz z Piratami Kida i Piratami Hawkinsa. Niestety, niewiele wiemy o tej załodze, wliczając w to imiona członków, statku lub nagrody za całą bandę.

Historia

Członkowie

Kapitanem załogi jest Scratchmen Apoo jeden z 11 Supernovas. Wszyscy znani członkowie Piratów Na Fali noszą podobne stroje w stylu orientalnym, co ich kapitan, lecz w różnych kolorach. Jeden nosi czapkę stylu chinskim i krótkie wąsy Fu Manchu, a drugi ma włosy związane z tyłu w sposób (prawie) orientalny.

[v · e · ?]
Piraci Na Fali
Scratchmen Apoo  ?????  ?????  ?????  ?????
 ?????  ?????  ?????  ?????  ?????
Sojusznicy
Piraci Bestii Piraci Hawkinsa

Siła Załogi

Można przypuszczać, że są silni, bo z ich kapitana ma wysoką nagrodę i fakt, że udało im się dostać do Archipelagu Sabaody i Nowego Świata. Innym przykładem jest to że byli tak wytrzymali że zdołali uciec od pościgu Kizaru to pomimo że ich kapitana był atakowany przez ataki Kizaru.

Ciekawostki

  • Nazwa załogi nawiązuje do komunikatu jaki wyświetla się podczas nagrań w studiach nagraniowych.
  • Znak na symbolu załogi to chiński znak "音". Oznacza on „muzyka” lub „dźwięk”.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki