FANDOM

175px-Luffychibi.png

Piraci Kapłanów Heretyków to niesławna grupa piratów-nowicjuszy, która przybyła do Archipelagu Sabaody w tym samym czasie, co załoga Słomkowego Kapelusza dwa lata temu.

Członkowie załogi

[v · e · ?]
Piraci Kapłanów Heretyków
Urouge  ??????  ??????  ??????  ??????

Historia

Piraci Kapłanów Heretyków pochodzą z niebiańskiej wyspy, lecz zeszli na Niebieskie Morze, gdzie ich kapitan wyrobił już sobie reputację.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Archipelag Sabaody

Dopłynęli do Archipelagu Sabaody. Gdy Piraci Słomkowego Kapelusza zbezcześcili Światowego Szlachcica, Piraci Kapłanów Heretyków próbowali uciec, lecz napotkali Pacyfistę i admirała Borsalino. Pomimo tego, że Urouge został pokonany, jemu i jego załodze udało się uciec.

Akt Marineford

Wrócili na Archipelag Sabaody, by obejrzeć transmisję wojny na Marineford, póki ta nie została wyłączona. Udali się wtedy do Marineford, gdzie oglądali bitwę z odległości.

Po wojnie

Fallen Monk's Ship

Statek Piratów Kapłanów Heretyków pokazany w anime.

Po wojnie załoga wyruszyła do Nowego Świata, gdzie dotarła do wyspy, nad którą bez przerwy uderzają pioruny. Podpłynął do nich mały statek, z którego starsza kobieta zapytała, czy nie chcą parasola.

Podczas przeskoku

Próbowali zaatakować terytorium Big Mom. Pomimo tego, że Urouge pokonał jednego ze słodkich dowódców, później został pokonany przez Charlotte Crackera i zmuszony do ucieczki.

Saga Dressrosa

Akt Dressrosa

Na niebiańskiej wyspie Urouge leczył się z otrzymanych ran. Jego załoga doniosła mu, że kogoś zauważyła. Osobą tą był Kaido, jeden z Czterech Imperatorów. Gdy Kaido zeskoczył z niebiańskiej wyspy, Urouge nie zainterweniował i modlił się tylko, by ten spadł na jakąś wyspę.

Bandera

Siła załogi

Statek

Ciekawostki

Nawigacja

Szablon:Piraci Kapłanów Heretyków