FANDOM

175px-UsoppLie.png
Mam 8000 podwładnych!

Ten artykuł zawiera treści niekanoniczne.

Piraci Czerwonych Strzał (レッドアローズ海賊団 Reddo Arōzu Kaizokudan) to grupa piratów którzy pojawiają się tylko w szóstym filmie One Piece. Działali podczas życia Gol D. Rogera i zostali przez jego "pokonani" przed rozpoczęciem Wielkiej Ery Piratów.

Rola w filmie

Muchi shriveled

Kiedy ulegnie rozbiciu iluzji wszyscy wysychają jak rośliny.

Z wyjątkiem kapitana, Barona Omatsuri załoga została zdziesiątkowana przez ogromną burzę które później Baron na szczątków statku dopłyną na brzeg wyspy. Ta wyspa później Baron Omatsuri stworzył ośrodek przeznaczony "Dla Piratów" celu oddzielenia całe załogi piratów które będą wykorzystywane jako paliwo do tworzenia iluzje przez Carnation Lily - Olbrzymiej roślinie, czczony jak kwiat śmierci i odrodzenia. Pozostali członkowie załogi Piratów Czerwonych Strzał Muchigoro, DJ Gappa, Kotetsu i Czwórka Mędrców byli nieodłączną częścią iluzji, i były utrzymywane przy życiu jako hybrydy roślin stworzone przez Carnation Lily. Po zniszczeniu Carnation Lily iluzje zniknęły a Baron Omatsuri został pokonany przez Monkey D. Luffy.

W liście gońcy Piratów Czerwonych Strzał kwota nagrody jest częściowo ukryta. Jednakże widać sześć zer na plakacie więc można wywnioskować że ich nagroda jest w milionach.

Znani Członkowie

[v · e · ?]
Piraci Czerwonych Strzał
Omatsuri Lily Carnation Muchigoro Rosario Kerojii
Keroko Keroshot Kerodeek Kotetsu DJ Gappa

Ciekawostki

  • Obecnie są jedyną załogą piracką którą posiada wspólny listy gończy, a nie pojedynczej osoby.
  • Według Muchigoro, Załoga Czerwonych Strzał spotkała w przeszłości Gol D. Rogera.

Nawigacja

Szablon:Film 6 Navibox Szablon:Herbaciani Piraci

Więcej z Fandomu

Losowa wiki