Fandom

One Piece Wiki

Piraci Czerwonowłosego

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Piraci Czerwonowłosego są silną rządzącą załogą w Nowym Świecie, prowadzeni przez swojego kapitana Czerwonowłosego Shanks’a, jednego z Yonko. Ta załoga jest odpowiedzialna za wybór pirackiego zawodu przez dwóch Piratów Słomianego Kapelusza, są nimi Monkey D. Luffy i Usopp.

Historia

Kapitan i założyciel załogi - Shanks - urodził się w West Blue na nieznanej wyspie. Będąc nastolatkiem zdecydował się dołączyć do pirackiej załogi która później przejdzie do historii jako najsławniejsza i najpotężniejsza w dziejach: Piratów Rogera. Był w załodze przez kilka lat w trakcie których zżył się z załogą i walczył z nimi w wielu bitwach. Po opłynięciu i zdobyciu Grand Line Roger ogłosił rozwiązanie załogi. Każdy rozszedł się w swoją stronę a sam Roger po pewnym czasie poddał się w ręce marynarki. Nie wiadomo, co Shanks robił ani gdzie był w tamtym czasie ale wiadomo, że pojawił się w East Blue na egzekucji swojego kapitana. Po jego śmierci gorzko płakał ale też zaczął rekrutację ludzi do swojej załogi. Próbował zwerbować Buggiego którego spotkał na mieście zaraz po egzekucji ale czerwononosy odmówił. Udało mu się za to zwerbować później w East Blue Yasoppa. Nic nie wiadomo natomiast na temat tego jak ani gdzie zwerbował resztę załogantów.

W trakcie swojej pirackiej kariery Czerwonowłosy wyrobił sobie i swoim podwładnym opinię niezwykle silnych i groźnych piratów. Musiał też mieć opinie niezwykle zdolnego szermierza gdyż wielokrotnie pojedynkował się z Mihawkiem - człowieka z tytułem najlepszego szermierza na świecie.

W wieku 27 lat, dwanaście lat przed obecnymi wydarzeniami w serii One Piece, Shank's wraz z załogą zakotwiczyli w Wiosce Fuusha w East Blue i zdecydowali się zostać tam na dłużej. W trakcie postoju z załogą zaprzyjaźnił się siedmioletni wówczas Monkey D. Luffy, który chciał dołączyć do załogi. Czerwonowłosy jednak zbywał te próby dołączenia śmiechem. Podczas jednego z takich spotkań Luffy przypadkiem zjadł przechowywany przez ich Gomu Gomu no Mi i zyskał jego moc. W trakcie incydentu z górskimi bandytami Shanks stracił lewą rękę ratując Luffiego przed morskim królem. Kiedy nadszedł czas opuszczenia wyspy Luffy obiecał im, że zbuduje kiedyś własną piracką załogę z kamratami którzy ich przewyższą, a on sam zostanie Królem Piratów. Shanks przyjął tę obietnicę i jako dowód potraktowania jej poważnie wręczył Luffiemu swój słomiany kapelusz ze słowami by go zwrócił gdy zostanie sławnym piratem.

Członkowie Załogi

[v · e · ?]
Piraci Czerwonowłosego
Shanks Benn Beckman Lucky Roo Yasopp Rockstar
 ??????  ??????  ??????  ??????  ??????

Nienazwani członkowie Załogi

Siła Załogi

Pomimo, że są załogą pod dowództwem Yonko jak na razie nikt nie zaprezentował mocy diabelskiego owocu.

Statek

Pozostałe Informacje

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki