FANDOM

175px-Luffychibi.png

Piraci Czarnobrodego to niesławna i potężna grupa piratów dowodzona przez jednego z Czterech Imperatorów, Marshall D. Teacha znanego szerzej jako "Czarnobrody". Są jednymi z głównych antagonistów serii.

Czarnobrody był początkowo członkiem załogi Białobrodego (i podwładnym Portgas D. Ace'a), póki nie zamordował jednego ze swoich kamratów za Diabelski Owoc i zbiegł, zakładając swoją własną załogę. Czarnobrody zastąpił miejsce Crocodile'a na stanowisku Królewskiego Wojownika Mórz po tym, jak pochwycił poszukiwanego pirata Ace'a, by zdobyć tę pozycję. Zrezygnował po tym, jak użył swoich przywilejów, by napaść na Impel Down i przyjąć do swojej załogi najbardziej niebezpiecznych więźniów z 6. poziomu.

Podczas przeskoku, po zwycięskim starciu z pozostałościami po załodze Białobrodego dowodzonymi przez Marco, Czarnobrody przejął tytuł Imperatora po zmarłym Białobrodym.

Członkowie załogi

[v · e · ?]
Piraci Czarnobrodego
Admirał
Marshall D. Teach
Kapitanowie Dywizji
Jesus Burgess Shiliew Van Augur Doc Q Laffitte
Sanjuan Wolf Vasco Shot Catarina Devon Avalo Pizarro
Pozostali
Stronger
Sojusznicy
Kuzan Piraci Brzoskwiniobrodego

Historia

Pierwszy raz o załodze Czarnobrodego słyszymy gdy zniszczył on jedną z wiosek na zimowej wyspie . Wtedy była to jeszcze załoga 5-osobowa (i koń). 

Historia kapitana załogi

Jakiś czas po śmierci Gol D. Rogera Marshall D. Teach dołączył do Piratów Białobrodego. Od samego początku miał tylko jeden cel – znaleźć konkretny diabelski owoc który, jak wierzył, miał dać mu niesamowitą siłę i zmaksymalizować jego szanse na zostanie następnym królem piratów. Dołączył do załogi Edwarda Newgatea gdyż sądził, że w tej pirackiej grupie będzie miał największe szanse na znalezienie go. Był członkiem załogi przez ponad dwadzieścia lat.Choć starał się nie wyróżniać ani nie wychodzić przed szereg to prawdopodobnie walczył po ich stronie według swych możliwości co udowodnił między innymi tym, że udało mu się zranić Shanksa. Należał do Drugiej Dywizji Piratów Białobrodego ale nigdy nie chciał stanowiska dowódcy i sam poparł kandydaturę Ace'a. W okresie kiedy Monkey D. Luffy zaczynał swoją drogę jako pirat Thatch – dowódca Czwartej Dywizji Piratów Białobrodego – pokazał innym załogantom diabelski owoc który znalazł. Czarnobrody natychmiast rozpoznał owoc dla którego dołączył do załogi i zaczął działać. Zabił Thatcha, ukradł diabelski owoc i opuścił załogę by zrealizować własne plany. Portas D. Ace był podwójnie wściekły gdyż Marshall D. Teach nie tylko zhańbił honor ich kapitana ale też dywizji której dowodził. Postanowił samemu się z nim rozprawić i ruszył za nim w pogoń. W międzyczasie Teach zdążył zgromadzić podwładnych i sformował Piratów Czarnobrodego. Zdołał splądrować z nimi wyspę Drum, jak na ironię uwalniając tym samym mieszkańców od tyrani króla Wapola.        

Opis

Piracka flaga Piratów Czarnobrodego składa się z czterech skrzyżowanych piszczeli i trzech pozbawionych żuchw czaszek które patrzą w trzy strony: lewo, przód i prawo. Ponadto czaszki zamiast zwykłych okrągłych oczodołów posiadają "groźny wyraz oczu".

Siła załogi

Statek

Pozostałe informacje

Wczesne One Piece

Ciekawostki

Nawigacja