Fandom

One Piece Wiki

Piraci Czarnego Kota

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Piraci Czarnego Kota - załoga piracka pływająca po East Blue. Jej pierwszym kapitanem był Kuro, po jego odejściu został nim hipnotyzer Jango.

Historia

Trzy lata przed rozpoczęciem historii, kapitan załogi, Kuro zbudował swoją niesławę poprzez jego dobrze zaplanowane grabieże. Znany był także z tego, że zabijał swoich podwładnych. Jednak w miarę upływu czasu, Kuro nie dawał sobie rady z marines, oraz z łowcami nagród postanowił sfałszować swoją śmierć poświęcając swojego sobowtóra. Pierwszy oficer, Jango, został kapitanem,

Potem Kuro, został przygarnięty przez ojca Kaya'y, powiedział że ma na imię Kurahadol. Zaczął planować jak dobrać się do pieniędzy zamożnych ludzi, by żyć w dostatku i nie musieć pracować. Wkrótce potem rodzice Kaya'y zmarli przez "przypadek". Jej opiekunem stał się Kurahadol. Kuro zdobył zaufanie mieszkańców wioski i nikt nie wpadł by na to, że kiedykolwiek był piratem.

Po trzech latach, Kuro spotyka się z Jango i jego załogą. Jango miał za zadanie zahipnotyzować Kay'e by podpisała testament w którym pozostawi swój majątek dla Kurohadola. Piraci mieli zaatakować wioskę i w wyniku chaosu Kaya miała umrzeć tak by wyglądało to po prostu na grabież bezlitosnych piratów.

Usopp i Luffy podsłuchali rozmowę Kuro z Jango. Usopp próbował ostrzec wszystkich w mieście, ale reputacja Kurohadola była bardzo dobra a Usopp był uważany za kłamcę przez co mieszkańcy nie uwierzyli w to. Tak więc, Piraci Słomianego Kapelusza postanowili obronić wieś przed Kuro. W tej szalonej walce Luffy zdołał dotrzymać kroku Kuro i pokonać go. Załoga została pokonana a Jango uciekł z wyspy.

Członkowie Załogi

Piraci Czarnego Kota
Aktualni
Kuro Portrait.png Sham Portrait.png Buchi Portrait.png
Kuro Sham Buchi
Byli
Jango Pirate Portrait.png Nugire Yainu Portrait.png
Jango Nugire Yainu

Siła Załogi

Załoga jest bardzo słaba lecz dla zwykłego człowieka mogła by się wydawać zabójcza. Prawdopodobnie gdyby wyruszyła na Grand Line została by na wejściu rozbita i nie przetrwała by długo.

Pozostałe Infromacje

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki