Fandom

One Piece Wiki

Piraci Caribou

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Caribou Pirates na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Piraci Caribou - to piracka załoga, która przybyła na Archipelag Sabaody w czasie zjednoczenia się Piratów Słomianego Kapelusza. Jej kapitanem są bracia Caribou i Coribou, którzy tymczasowo oddali władzę w ręce Demaro Blacka, gdy załoga dołączyła do Fałszywych Słomianych Kapeluszy wierząc, że byli oni prawdziwą załogą do czasu, gdy oszustwo wychodzi na jaw.

Fabuła

Saga Wyspa Ryboludzi

Akt Powrót do Sabaody

Piraci Caribou stali się sławni za sprawą swoich dwóch kapitanów, którzy zabili sporą liczbę członków Marynarki. Dołączyli oni do Fałszywych Piratów Słomianego Kapelusza jednakże nie mieli celu podążać za nimi. Caribou planował bowiem wszystkich po kolei od wewnątrz. Kiedy prawda o oszustwie Fałszywych Słomianych wychodzi na jaw, Piraci Caribou grzebią żywcem wszystkich których złapali. (Poza Demaro Blackiem, Fałszywą Robin i Fałszywym Chopperem) Po czym przy pomocy swojego statku podążają za Thousand Sunny i załogą Piratów Słomianego Kapelusza.

Akt Wyspa Ryboludzi

Kiedy Caribou wskoczył na pokład Sunny'ego, Mohmoo który trzymał statek Piratów Caribou uciekł ze strachu na widok swoich dawnych przeciwników (Nami, Luffy'ego i Sanji'ego). Niedługo po tym Piraci Caribou zmuszają potwora do powrotu i chęci uratowania swojego Kapitana. Gdy ponownie zjawiają się w pobliżu Sunny'ego i wykrzykują że uratują Caribou, zostają zaatakowani przez Gigantycznego Krakena, który miażdży statek w mgnieniu oka i przebija ich powietrzną bańkę ochronną, zostawiając ich na otwartym morzu.[1] Wydarzenia te sprawiają, że jedynym ocalałym na statku wroga jest Caribou (nie licząc Mohmoo który uciekł). Choć pozornie stracił on swoją załogę, Caribou dalej planuje zabić Słomianych Kapeluszy do czasu, kiedy Franky zamyka go w beczce. Gdy Thousand Sunny kieruje się w stronę Wyspy Ryboludzi uciekając przez Nowymi Piratami Ryboludzi, Beczka z Caribou w jakiś sposób ląduje w Zatoczce Syren.

Surume Destroys Caribou Pirates' Ship.png

Piraci Caribou (bez Caribou) zaatakowani przez Krakena.

Caribou zostaje w beczce do czasu kiedy kilka beztroskich i nieostrożnych syren otwiera ją z ciekawości co się w niej znajduje. Caribou wydostaje się z niewoli i porywa syreny. Dowiedziawszy się, że znajduje się w zatoce ze skarbem, Caribou ma nowy plan by złapać wszystkie syreny i sprzedać je na Wyspie Ryboludzi za dobrą cenę. Ostatecznie zmienia zdanie i uwalnia wszystkie syreny w Pałacu Ryugu zabierając w zamian wszystkie skarby znajdujące się w nim.

Nieco później Caribou otrzymuje wiadomość od swojej załogi, że ci przeżyli i dotarli do portu jak i również dostał informacje odnośnie starożytnej broni Posejdonie, którą jest Shirahoshi. Próbował ją porwać i dostać się do swojej załogi w Nowym Świecie, jednak zostaje wykopany przez Luffy'ego.[2] Gdy Luffy Zoro i Sanji odnajdują jego nieprzytomne ciało, zabierają skradziony skarb dla siebie. Po odzyskaniu przytomności Caribou zauważa, że Pekoms i Tamago mają skarb który ukradł i próbował go odzyskać. Zostaje jednak łatwo pokonany przez Pekomsa.

Kehihihihi Caribou w Nowym Świecie

Kiedy Caribou zbudził się, zamierzał ponownie zniewolić Syreny, ale zostaje schwytany przez Jinbe i przy pomocy małej łodzi transportowany na powierzchnię.

Podczas podróży na powierzchnię reszta załogi podąża za kapitanem i Jinbe do bazy G-5 Marynarki. Przed tym jak Komandor Yarisugi chciał zacząć torturować Caribou. Jego załoga przybywa mu na ratunek. Atakujący wdają się w walkę z oficerami Marynarki i udaje im się uwolnić kapitana. Ten jednak porzuca ich i pozwala by zostali schwytani przez pozostałych oficerów Marynarki. Caribou wiedząc że żeglowanie samemu może być zbyt kłopotliwe podczas sztormu, porzuca statek na rzecz małej łódki.

Reszcie załogi udaje się w jakiś sposób uciec z bazy Marynarki za pomocą jednego z ich statków i ostatecznie na powrót łączą się ze swoim kapitanem. na zimowej wyspie Kaido. Można przypuszczać, że po tych wydarzeniach Caribou mógł dołączyć do Armii Rewolucjonistów i być jednym z ich przywódców znanym jako Gaburu.

Bandera Piracka

Bandera Piratów Caribou kształtem posiada spore podobieństwo względem ich Kapitana. Zamiast normalnej czaszki, banderowa jest cieńsza i przypomina głowę Caribou wraz z wyraźną fryzurą.

Członkowie Załogi

[v · e · ?]
Piraci Caribou
Członkowie
Caribou Coribou Kopiący Groby Mohmoo  Jaszczurka Coribou
Przynależność
Fałszywi Piraci Słomianego Kapelusza 

Większość członków załogi wyglądem przypomina Coribou mając grubawe twarze oraz cienkie nogi i ręce. Noszą oni ciemne spodnie, lekką rozpiętą koszule, oraz czarny cylinderek na głowie. Znając upodobanie Caribou do grzebania ludzi żywcem, reszta członków załogi (włączając w to Coribou) pełni rolę grabarzy wykopujących doły dla tych, których Caribou chce pogrzebać żywcem.

Siła Załogi

Można przypuszczać, że załoga jest dość silna, ponieważ obaj kapitanowie są uznawani za jednych z najgroźniejszych (posiadających bardzo wysoką nagrodę) świeżaków nowego pokolenia w czasie kiedy Fałszywi Piraci Słomianego Kapelusza prowadzili rekrutacje na Archipelagu Sabaody. Ich kapitan posiada zdolność diabelskiego owocu typu Logia, co czyni go niebezpiecznym przeciwnikiem, jednak nie może się zbytnio równać z kimś pokroju Luffy'ego i Pekomsa. Samo to że przepłynęli pierwszą połowę Grand Line jest sporym wyczynem, choć nie wiadomo ile z tego jest wyłącznie efektem posiadania diabelskiego owocu. Spośród wszystkich zgromadzonych rekrutów Blacka, Piraci Caribou byli jedynymi, którzy uniknęli schwytania i byli zdolni zabrać resztę oszustów ze sobą.

Pozostali członkowie załogi posługują się Piką podczas walki.[3][4] Niestety nie pokazali oni swoich prawdziwych zdolności bojowych, gdyż statek piracki zostaje zmiażdżony przez Krakena co odbiera im szanse przystąpienia do walki.[1] Niemniej potrafili oni przetrwać w wodzie na 7000 metrów głębokości i dostać się do portu bez utonięcia czy też straty w liczebności załogi.[2]

Udało im się również pokonać i oswoić Mohmoo jednego z potworów morskich posiadającym pewną niesławę na East Blue.

Statek Piracki

Caribou Pirates' Ship.png

Statek Piratów Caribou.

Statek piratów Caribou wydaje się być nieco większy od Thousand Sunny i posiada galion Caribou co jest zażartowaniem z jego imienia. Statek jest holowany przez Mohmoo w czasie, gdy załoga próbuje zaatakować załogę Piratów Słomianego Kapelusza. To jak szybko przeciwnicy dotarli do Sunny'ego wyjaśnia Coribou nazywając zwierzaka "Zaawansowaną Morską Nawigacją". Posiadanie zwierzaka pociągowego ma jednak swoje wady jak wtedy, gdy Mohmoo ucieka ze strachu odseparowując resztę załogi od swojego kapitana. Ci ostatecznie zmuszają potwora do powrotu w pobliże Sunny'ego, ale w tym momencie statek zostaje błyskawicznie zmiażdżony przez Krakena.[1]

Po wydarzeniach z Wyspy Ryboludzi Coribou za pomocą nowo wybudowanego statku przybył uratować brata z więzienia Jinbe.[5] Po tym jak Caribou porzucił załogę, statek zostaje zniszczony przez mocny sztorm, a sam Caribou dalej podróżuje przy pomocy małej łódki.[6]

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 One Piece Manga i Anime — Tom 62, Rozdział 605 i Odcinek 524, Surume miażdży statek piratów Caribou.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga i Anime — Tom 66, Rozdział 650 i Odcinek 570, Caribou otrzymuje wiadomość od swojej załogi, że dotarli do portu.
  3. One Piece Manga i Anime — Tom 61 Rozdział 603 i Odcinek 523, Członkowie Piratów Caribou obezwładniają Fałszwego Sogekinga za pomocą swoich pik.
  4. One Piece Manga i Anime — Tom 62 Rozdział 604 i Odcinek 524, Członkowie Piratów Caribou dozbrajają się w Piki przed atakiem na Thousand Sunny.
  5. One Piece Manga — Tom 69 Rozdział 679, historia poboczna: Kehihihihi Caribou w Nowym Świecie Tom 5, Coribou zamierza odbić brata z więzienia Jinbe.
  6. One Piece Manga — Tom 69 Rozdział 688, historia poboczna: Kehihihihi Caribou w Nowym Świecie Tom 13.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki