FANDOM

175px-Luffychibi.png

Piraci Big Mom (ビッグ・マム海賊団 Biggu Mamu Kaizokudan) to załoga piracka, dowodzona przez jedną z Yonko, Charlotte Linlin alias Big Mom. Jednym z ich obecnych terytoriów jest Wyspa Ryboludzi. Ich bazą jest Tortowa Wyspa, gdzie aktualnie przebywa Big Mom.

HistoriaEdytuj

Co najmniej pięć lat przed obecnymi wydarzeniami w serii, Loki - książę królestwa Elbaf - zobaczył i zakochał się od pierwszego wejrzenia w Loli, jednej z córek Big Mom. Gdyby małżeństwo doszło do skutku oznaczyłoby to sojusz między królestwem Elbaf a jednym z Yonko co zmieniłoby drastycznie równowagę sił w Nowym Świecie. Piraci Big Mom byli bardziej niż chętni w kwestii zawarcia tego małżeństwa ale Lola, niedoszła panna młoda, nie chciała z jakiegoś powodu być z Lokim i uciekła w morze razem ze swoją załogą. Big Mom chciała ukryć ucieczkę Loli i w jej miejsce podstawiła jej bliźniaczą siostrę - Charlotte Chiffon, ale Giganci z Elbaf odkryli oszustwo co doprowadziło do do takiego pogorszenia stosunków, że Big Mom musiała zupełnie zrezygnować z próby uczynienia jakichkolwiek prawdziwych gigantów swymi sojusznikami.

FabułaEdytuj

Znani CzłonkowieEdytuj

CzłonkowieEdytuj

[v · e · ?]
Piraci Big Mom
Kapitan
Charlotte Linlin
Słodcy Dowódcy
Charlotte Katakuri Charlotte Smoothie Charlotte Cracker Charlotte Snack (Były)
Kombatanci
Pekoms Ryczerz Tamago Goniec Bobbin
Pozostali Członkowie
Charlotte Perospero Napoleon Amande Diesel Randolph
Zeus Prometheus Charlotte Mont-d'Or Charlotte Galette Charlotte Opera
Charlotte Counter Charlotte Cadenza Charlotte Cabaletta Streusen
Podwładni
Słoneczni Piraci (Były) Piraci Ognistych Czołgów (Były)

Siła ZałogiEdytuj

StatkiEdytuj

Statek Piratów Big Mom

Statek Piratów Big Mamy

Statek piratów Big Mamy jest ogromny, jest dziesięć razy większy od Thousand Sunny'ego. Statek ogólnie wygląda jak wielka cukiernia, posiadając liczne elementy związane ze słodyczami i łakociami. Brzegi statku są w lukrze, na szczycie masztów widać rożki lodowe, na pokładzie znajduje się duży dwuwarstwowy tort ze świeczkami, ogólnie całość jest obłożona rurkami, laskami cukrowymi i wafelkami. Statek posiada także liczne armaty zamontowane na boku.

CiekawostkiEdytuj

  • Aktualnie jest to załoga z najwyższą łączną nagrodą Bsymbol4,413,500,000
  • Pierwotnie elitarnych Słodkich Dowódców było 4, jednak ich liczba została zredukowana do 3, po tym, jak numer 4 Snack został pokonany przez Urouge.

NawigacjaEdytuj