FANDOM

175px-Luffychibi.png

Piraci Big Mom to niesławna i potężna grupa piratów dowodzonych przez jednego z Czterech Imperatorów, Charlotte Linlin znaną szerzej jako "Big Mom". Kontrolują ogromne państwo Totto Land, w którym ich kapitan rządzi jako królowa. Ich bazą operacyjną jest Tortowa Wyspa, największa wyspa kraju.

Z powodu ich działań, można ich uznać za głównych antagonistów Aktu Tortowa Wyspa i jednych z głównych antagonistów całej Sagi Czterech Imperatorów.

Bandera

Członkowie załogi

[v · e · ?]
Piraci Big Mom
Kapitan
Charlotte Linlin
Główne homies
Napoleon Prometheus Zeus (dawniej)
Słodcy Dowódcy
Charlotte Katakuri Charlotte Smoothie Charlotte Cracker Charlotte Snack (dawniej)
Charlotte Perospero Charlotte Daifuku Charlotte Oven Charlotte Opera Charlotte Counter
Charlotte Cadenza Charlotte Cabaletta Charlotte Gala Charlotte Nusstorte Charlotte Basskarte
Charlotte Noisette Charlotte Moscato Charlotte Mont-d'Or Charlotte Saint-Marc Charlotte Dacquoise
Charlotte Bavarois Charlotte Katou Charlotte Brownie Charlotte Raisin Charlotte Mascarpone
Charlotte Yuen Dziesięcioraczki Charlotte Charlotte Dosmarche  ?????? Charlotte Compote
Charlotte Mondée Charlotte Hachée Charlotte Effilée Charlotte Custard Charlotte Angel
Charlotte Brûlée Charlotte Broyé Charlotte Mash Charlotte Cornstarch Charlotte Mozart
Charlotte Marnier Charlotte Citron Charlotte Cinnamon Charlotte Melise Charlotte Galette
Charlotte Poire Charlotte Prim Charlotte Marble Charlotte Myukuru Charlotte Maple
Charlotte Joconde Charlotte Panna Charlotte Joscarpone Charlotte Nutmeg (30-ta) Charlotte Akimeg (31-ta)
Charlotte Allmeg (32-ta) Charlotte Harumeg (33-ta) Charlotte Fuyumeg (34-ta) Charlotte Pudding Charlotte Flampe
Kombatanci
Wieża Capone Bege (dawniej) Pekoms Skoczek Tamago Goniec Bobbin
Pozostali członkowie
Streusen Diesel High-Fat Zuccotto Mobile
Tablet Kanten Laurin Compo  ??????
 ??????  ??????  ??????
Szachowi żołniezre
Króle Hetmani Wieże Skoczki Gońce
Pionki
Queen Mama Chanter Nitro Rabiyan Randolph Szlachecki krokodyl
King Baum Las Złudzeń Cukierkowy ślimak morski Cukierkowa żaba morska  ??????
 ??????
Byli podwładni
Piraci Fire Tank Słoneczni Piraci
Byli sojusznicy
Caesar Clown Królestwo Germy

Organizacja

Podobnie jak większość załóg kierowanych przez Yonko, Piraci Big Mom są zorganizowani wokół głównej grupy piratów, która pływa bezpośrednio pod rozkazami Big Mom, oraz różnych podwładnych, którzy pracują bezpośrednio pod jej rozkazami, pozwalając załodze działać jako ogromna flota piracka. Piraci Big Mom są silnie zbudowani wokół członków rodziny Charlotte, a dzieci stanowią dużą część jej załogi, a także jej najbardziej zdolnych wojowników; nie wiadomo jednak, ile z jej dzieci jest członkami jej załogi. Załoga, rodzina lub inni współpracownicy nazywają Big Mom po prostu "Mama".

Hierarchia załogi jest podobna do piratów Donquixote, gdzie jest kapitan, kilku elitarnych oficerów, wielu zwykłych oficerów i legion niższych członków. W tym przypadku Big Mom działa jako kapitan, a Trzej Słodcy Dowódcy pracują bezpośrednio pod nią. Z kolei inne dzieci z rodziny Charlotte i pozostali muszą słuchać ich rozkazów. Większość załogi składa się z dziesiątków tysięcy członków, w szczególności szachowych żołnierzy i ludzi różnych ras.

Niektórzy członkowie rodziny, tacy jako Cracker, Smoothie i Daifuku mają swoich osobistych podwładnych w załodze.

Statki

Queen Mama Chanter Infobox

Queen Mama Chanter w porównaniu do Thousand Sunny.

Statek piratów Big Mamy jest ogromny, jest dziesięć razy większy od Thousand Sunny'ego. Statek ogólnie wygląda jak wielka cukiernia, posiadając liczne elementy związane ze słodyczami i łakociami. Brzegi statku są w lukrze, na szczycie masztów widać rożki lodowe, na pokładzie znajduje się duży dwuwarstwowy tort ze świeczkami, ogólnie całość jest obłożona rurkami, laskami cukrowymi i wafelkami. Statek posiada także liczne armaty zamontowane na boku.

Historia

Co najmniej pięć lat przed obecnymi wydarzeniami w serii, Loki - książę królestwa Elbaf - zobaczył i zakochał się od pierwszego wejrzenia w Loli, jednej z córek Big Mom. Gdyby małżeństwo doszło do skutku oznaczyłoby to sojusz między królestwem Elbaf a jednym z Yonko co zmieniłoby drastycznie równowagę sił w Nowym Świecie. Piraci Big Mom byli bardziej niż chętni w kwestii zawarcia tego małżeństwa ale Lola, niedoszła panna młoda, nie chciała z jakiegoś powodu być z Lokim i uciekła w morze razem ze swoją załogą. Big Mom chciała ukryć ucieczkę Loli i w jej miejsce podstawiła jej bliźniaczą siostrę - Charlotte Chiffon, ale Giganci z Elbaf odkryli oszustwo co doprowadziło do do takiego pogorszenia stosunków, że Big Mom musiała zupełnie zrezygnować z próby uczynienia jakichkolwiek prawdziwych gigantów swymi sojusznikami.

Fabuła

Ciekawostki

  • Aktualnie jest to załoga z najwyższą znaną łączną nagrodą Bsymbol5,513,500,000.

Nawigacja