FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Whitebeard Pirates na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

175px-Luffychibi.png

Piraci Białobrodego (白ひげ海賊団 Shirohige Kaizokudan) byli najsilniejszą piracką załogą na świecie, tak jak ich kapitan Edward Newgate, który rywalizował ze Złotym Rogerem w walce. Załoga Białobrodego jest podzielona na dywizje. Po śmierci Białobrodego, Ace'a i Thatch'a są pod przywódctwem Marco. Ich obecny cel i pobyt jest nieznany.

Historia

Pierwszym widzianym członkiem Załogi Białobrodego był Portgas D. Ace podczas aktu Alabasta, który chciał sprawdzić wówczas jak miewa się jego młodszy braciszek - Monkey D. Luffy. Po łatwym zniszczeni floty Baroque Works, Ace daje Luffiemu kawałek papieru, który później został przyszyty do wnętrza kapelusza na wstążce. Papier ten ostatecznie okazuje się kartką życia która była produktem z Nowego Świata zrobiony z paznokcia do śledzenia jego położenia i sprawdzenia stanu zdrowia. Białobrody pojawia się, kiedy odrzuca list od czerwonowłosego Shanks'a stwierdzając ze jeśli Shanks chce z nim rozmawiać to powinien to zrobić osobiście. Światowy Rząd obawiał się co mogło by się stać jeśli tych dwóch członków załogi spotkało by się ze względu na możliwość połączenia ich ze sobą, ale zdecydował się obserwować cała tą sytuację.

Po zlokalizowaniu przez Ace'a zdrajcy Marshalla D. Teacha i przegranej walce został on skazany na śmierć przez egzekucje w Marineford, wtedy wszyscy piraci Białobrodego wraz z ich 43 sojuszniczymi załogami przypłynęli do Marineford i rozpoczęli bitwę przeciwko 100,000 marynarzom i 5 Shichibukai. Część piratów która uciekła z Impel Down przybyła wspomóc Piratów m.in. brat Ace’a Monky D. Luffy.

230px-Farewell Dick

Zniszczenie Moby Dick'a

W trakcie trwania wojny admirał Akainu zatapia Moby Dick’a (statek Białobrodego) Wulkanicznym Meteorem, inne statki Białobrodego zostają zatopione także przez Wielka Erupcje Akainu, Wielu sprzymierzeńców i członków załogi zostało przy tym zabitych lub rannych a kilku z dowódców Białobrodego dostało się do niewoli w tym Marco który został wielokrotnie postrzelony przez lasery admirała Kizaru, Jozu który został zamrożony przez Akoj’ego i Curiel który został podpalony i pokonany przez Akainu. Białobrody sam został poważnie ranny przez oszusta Squard’a zanim jeszcze skoczył do bitwy, później został on raniony przez Akainu, kilku wiceadmirałów i kilku oficerów. Ich pierwszą znaczącą ofiarą wojnie był Portgas D. Ace który został zabity pięścią admirała Akainu. Prawi martwy i odizolowany od reszty załogi Białobrody zostaje zabity przez załogę Czarnobrodego. Reszta piratów Białobrodego przygotowuje się do bitwy z Admirałem Akainu, który ma na celu uratowanie załamanego Luffy'ego.
Tomb of Ace and Whitebeard

Groby Ace'a(po lewej) i Białobrodego(po prawej)

Po przybyciu piratów czerwonowłosego Shanks’a zakańcza wojnę twierdząc że marynarka zrealizowała swój cel a dalsza walka powoduje tylko niepotrzebny rozlew krwi. Ciała Ace’a i Białobrodego zastają zabrane przez znajomych w celu właściwego pochówku. Z pomocą Shanks’a i jego załogi piraci Białobrodego grzebią swoich dwóch zmarłych towarzyszy na nieznanej wyspie w Nowym Świecie, Ace i Białobrody dostają wielki monument nad miejscami ich pochówku, dokoła monumentów były miecze i kwiaty jako hołd dla zmarłych. Grób Ace’a ma podpis, nóż, kapelusz i jego koraliki (pierwsze dwie w nie wiadomo jaki sposób odzyskane mimo ich utraty podczas walki z Czarnobrodym), podczas gdy w grób Białobrodego było wbite jego Bisento z powieszonym na nim jego płaszczem i flagą przywiązana w górnej części. Reszta załogi stała niżej po obu stronach pokazując tym ostatni hołd gdy Shanks opuścił wyspę.

Gdy Czarnobrody wykonał swój ruch w stronę terytoriów Białobrodego na Nowym Świecie które znał dzięki temu ze jest on byłym członkiem załogi białobrodego, Gorosei zauważyło że reszta piratów Biało brodego a zwłaszcza Marco jest jedna ze znaczących sił w zatrzymaniu Czarnobrodego.

Flaga Piracka

Flaga Białobrodego jest standardową banderą piracką z wielkim wąsem na czaszce i krzyżem z piszczeli za nią. Wielu wysoko postawionych piratów z załogi Białobrodego ma wytatuowany ten symbol w widocznych miejscach w tym Ace który ma wytatuowany ten znak na plecach i jest niezwykle dumny z niego.

Siła Załogi

Sojusznicy

Członkowie

Piraci Białobrodego
Aktualni Członkowie
Marco Portrait Jozu Portrait Vista Portrait Blamenco Portrait Rakuyo Portrait
Marco Jozu Vista Blamenco Rakuyo
Namur Portrait Blenheim Portrait Curiel Portrait Kingdew Portrait Haruta Portrait
Namur Blenheim Curiel Kingdew Haruta
Atmos Portrait Speed Jiru Portrait Fossa Portrait Izo Portrait Stefan Portrait
Atmos Speed Jiru Fossa Izo Stefan
Byli Członkowie
Edward Newgate Portrait Portgas D. Ace Portrait Thatch Portrait Marshall D. Teach Young Portrait Chameleone Portrait
Edward Newgate (Martwy) Portgas D. Ace (Martwy) Thatch (Martwy) Marshall D. Teach (Odszełd) Chameleone (Niekanoniczny)
Sojusznicy
Jinbe Portrait Doma Portrait McGuy Portrait Decalvan Brothers Portrait Squard Portrait
Jinbe Doma McGuy Bracia Brothers Squard
Little Oars Jr. Portrait Whitey Bay Portrait Elmy Portrait Ramba Portrait A.O Portrait
Little Oars Jr. Whitey Bay Elmy Ramba A.O
Delacuaji Portrait Bizarre Portrait Islewan Portrait Epoida Portrait Blondie Portrait
Delacuaji Bizarre Islewan Epoida Blondie
Karma Portrait Amadob Portrait Palms Portrait Andre Portrait Zodia Portrait
Karma Amadob Palms Andre Zodia
Hangan Portrait Rush Portrait Wallem Portrait Brocca Portrait Choi Portrait
Hangan Rush Wallem Brocca Choi
Ninth Portrait Agsilly Portrait Julius Portrait Kinga Portrait Arthur Portrait
Ninth Agsilly Julius Kinga Arthur
Pavlik Portrait Great Michael Portrait Baggaley Portrait Brew Portrait Zucca Portrait
Pavlik Wielki Michael Baggaley Brew Zucca
Kechatch Portrait Cands Portrait Vitan Portrait Reforte Portrait Happygun Portrait
Kechatch Cands Vitan Reforte Happygun
Sleepy Portrait Colscon Portrait Forliewbs Portrait Nosgarl Portrait
Sleepy Colscon Forliewbs Nosgarl

Pozostałe Informacje

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki