Fandom

One Piece Wiki

Piraci Bellamy'ego

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Bellamy Pirates na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Piraci Bellamy'ego - To była załoga piracka stacjonująca w mieście Jaya na Grand Line, dowodzona przez "Hienę" Bellamy'ego.[1] Pochodzą z North Blue.

Historia

Przeszłość

Bellamy Pirates Young.png

Piraci Bellamy'ego w latach swojej młodości. Widzimy tu Rivers'a, Bellamy'ego i Sarkies'a

W pewnym momencie w przeszłości, Piraci Bellamy'ego poprzysięgli wierność Piratom Donquixote i otrzymali pozwolenie na używanie ich bandery pirackiej.[2]

Fabuła

Saga Niebiańska Wyspa

Akt Jaya

Piraci Bellamy'ego pojawili się na wyspie Jaya w Mieście Mock, porcie zajmowanym głównie przez piratów. W tym czasie Luffy, Zoro i Nami przybywają do miasta by zdobyć informacje na temat podniebnych wysp. Powoduje to bezpośredni konflikt z Bellamy'm. Bellamy, chciał sprawdzić, czy Luffy jest godzien przyjęcia ideologii "Nowej Ery". W momencie gdy Nami próbuje wydobyć informacje na temat wyspy, Bellamy porzuca chęć sprawdzenia piratów i droczy się z nimi razem ze swoją załogą. Mimo dosyć ostrych zaczepek Luffy i Zoro decydują się nie wszczynać walki. Jest to pewien odpowiednik historii Shanksa z wcześniejszych wydarzeń. Po odejściu piratów, Bellamy decyduje się zostawić ich w spokoju, (czego później pożałuje).[3]

Nieco później, załoga ponownie skonfrontuje się ze Słomianymi Kapeluszami. Bellamy słysząc, że Montblanc Cricket ukrywa nieco złota w swoim domu, decyduje się je zrabować. Ciężko rani zarówno Cricketa jak i Sojusz Saruyama[4]. To było złym posunięciem, gdyż ci pomagali Słomianym Kapeluszom w dostaniu się się na podniebną wyspę. Szukający zemsty Luffy biegnie z powrotem do miasta. W tym czasie zostają ujawnione nowe listy gończe prezentujące Monkey D. Luffy'ego z nagrodą wartości Bsymbol.gif100.000.000 oraz Roronoa Zoro z nagrodą Bsymbol.gif60.000.000. Bellamy arogancko stwierdza, że opublikowane listy gończe to podróbki stworzone po to, by straszyć ludzi. Gdy dochodzi do pojedynku Bellamy'ego z Luffym, hiena popisuje się kilkoma szybkimi atakami w stronę młodego chłopaka. Ostatecznie Luffy nokautuje przeciwnika jednym uderzeniem, co jednoznacznie potwierdza prawdziwość listów gończych. Wystraszona załoga Piratów Bellamy'ego składająca się głównie z nowo zwerbowanych piratów ucieka w panice. Przy pokonanym kapitanie zostają tylko pierwsi członkowie, nie mogący nic zrobić przeciwko słomkowemu. Ten z kolei decyduje się odebrać zrabowane złoto osobiście.[5] Po tym jak Sarkies zostaje wgnieciony w ziemię przez zirytowanego Czarnobrodego, załoga zalicza porażki jedna za drugą, co ostatecznie przyczynia się do utraty ich popularności.[6]

Saga Water 7

Akt Davy Back Fight

Słysząc informację o porażce Bellamy'ego, Donquixote Doflamingo przybywa do Miasta Mock i zmusza Sarkiesa, by zaatakował swojego kapitana, jako karę za zhańbienie jego flagi. Zmuszając Sakiesa do zadania ostatecznego ciosu Doflamingo stwierdza, że nie potrzebuje już piratów Bellamy'ego pod swoimi skrzydłami i ostatecznie opuszcza ich.[7]

Przeskok

Po spotkaniu z Doflamingo

Po tym jak Doflamingo opuścił załogę Bellamy'ego, ci zdecydowali się odwiedzić Podniebną Wyspę by zdobyć złoto, w nadziei na odkupienie się w oczach dawnego idola - Doflamingo. Sposób w jaki załoga zdołała dostać się na Podniebną Wyspę nie został ujawniony. Bellamy twierdzi jedynie, że podczas podróży załoga straciła wielu członków.[8] Po tym jak Bellamy prezentuje złoty Filar dla Doflamingo, dostaje ponowną szansę. Zostawia własną załogę i zostaje wyjątkowym podwładnym Doflamingo.[9] Los reszty załogi pozostaje nieznany.

Bandera Piracka

Będąc w przymierzu z Piratami Donquixote, Piraci Bellamy'ego posługują się dwoma banderami pirackimi. Swoją własną, oraz banderą Doflamingo.

Ich właściwa bandera piracka składa się z dwóch czerwonych warg z wysuniętym językiem, wraz z dwoma skrzyżowanymi piszczelami.

Flaga Doflamingo prezentuje przekreślony uśmieszek z wyraźnie widocznymi zębami. Sarkies posiada ten symbol wytatuowany na swojej klatce piersiowej oraz pasie. Załoga piratów ma tendencje do pozostawiania tego znaku w zrabowanych miejscach, tak jak w przypadku ataku na Sojusz Saruyama. Po opuszczeniu załogi przez swojego idola, jedynie Bellamy jest obecnie znany jako członek Piratów Donquixote. Piraci Bellamy'ego nie mają już pozwolenia na korzystanie z bandery Doflamingo.

Po przeskoku widzimy Bellamy'ego z przekreśloną własną banderą piracką na plecach noszonej koszuli.[8]

Donquixote Pirates' Jolly Roger.png
Symbol jakim posługują się zwolennicy Doflamingo.
Bellamy's Crossed Out Jolly Roger.png
Bandera piracka Bellamy'ego przekreślona na jego koszuli po przeskoku.

Członkowie Załogi

[v · e · ?]
Piraci Bellamy'ego
Bellamy (Były) Sarkies Lily Ross Eddy
Hewitt Rivers Mani Muret  ??????
 ??????  ??????

Siła Załogi

Podobnie jak Doflamingo - jeden z Shichibukai który sprzymierzył się z piratami, Piraci Bellamy'ego są dumni ze swojej siły i są przekonani, że jeżeli będą wystarczająco silni, będą mogli robić wszystko, nawet bez wyraźnego powodu. Udowadniają to zastraszając słabszych przeciwników od siebie i stopniowo budując swoją siłę i reputacje.[3][9] Mimo wysokiej pewności siebie, cała załoga jest prawie całkowicie zależna od dwóch najsilniejszych członków załogi - Sarkiesa i Bellamy'ego, który jest najbardziej doświadczony (Choć nie można na ten temat zbyt dużo powiedzieć, gdyż Bellamy polegał głównie na mocy Diabelskiego Owocu zamiast na swoich naturalnych zdolnościach).

Oboje mają dość wysokie Nagrody. Bellamy bez trudu pokonuje wartego Bsymbol.gif36.000.000 Shoujou i wartego Bsymbol.gif42.000.000 Roshio. Oba pojedynki wygrywa w podobny sposób za pomocą siły owocu Bane Bane no Mi, który pozwala mu zadawać ciosy ze sporą siłą i szybkością zmieniając swoje kończyny w sprężyny. Jednakże jego nagroda nie odzwierciedla umiejętności bojowych, a sam Bellamy jest uważany za jednego ze słabszych kapitanów z którymi Luffy podjął walkę. Sarkies nie wykazał się w walce, poza jego firmowym atakiem z użyciem "Wielkiego Noża". Jego nagroda nie jest do końca trafiona, gdyż miał kłopoty w konfrontacji z Shoujou, który ma mniejszą nagrodę od niego. Dodatkowo został łatwo odparty przez Montblanc Cricketa który nagrody nie posiada.[4]

Załoga jest wystarczająco silna by podporządkować sobie większość Miasta Mock jednak nie stanowią wyzwania dla Słomianych Kapeluszy. Odmawiają wyzwania Luffy'ego po tym jak pokonał ich kapitana jednym uderzeniem.[5] Chwilę później twarz Sarkiesa zostaje wbita w ziemię przez zirytowanego Czarnobrodego.[6] Gdy Doflamingo przybywa do miasta aby ukarać załogę za zhańbienie swojej flagi, okazują się być wobec niego bezsilni. Sarkies zostaje zmuszony walczyć ze swoim kapitanem za pomocą Zdolności lalkarza.[7]

Pozostałe Informacje

Bellamy Pirates.png

Pomniejsi członkowie Piratów Bellamy'ego. Od lewej: Eddy, nieznany członek załogi, Hewitt, Ross, Mani, Rivers, drugi nienazwany członek załogi, Muret, oraz trzecia nieznana postać.

Piraci Bellamy'ego starają się wprowadzić ideologię "Nowej Ery" zakładającą, że piraci zaprzestaną szukać skarbów marzeń takich jak "One Piece". Zamiast tego mają się skupić na skarbach znajdujących się wokół nich, na przykład okradając piratów słabszych od siebie oraz myśląc, że przetrwa jedynie najsilniejszy. Piratów szukających skarbów takich jak "One Piece" czy "Złote Miasto" nazywają słabymi i naiwnymi, nie posiadającymi wystarczającej siły by stać się "Prawdziwymi" Piratami. Poszukują silnych piratów do swojej załogi i wyśmiewają tych którzy dalej zostają przy "Erze Marzeń". Najczęstszą formą rekrutacji nowych członków jest konfrontacja nowych piratów z najsilniejszymi członkami - Bellamy'm lub Sarkiesem po to, by zastraszyć piratów lub zainspirować ich do dołączenia do ich sprawy. Panują nad Miastem Mock, gdzie posiadają sporą rzeszę zwolenników, a sam Bellamy jest nazywany "Big-Time Rookie" do czasu przybycia załogi Słomianego Kapelusza.

Wszyscy członkowie załogi mają błędne przekonanie, że wartość listu gończego odzwierciedla prawdziwą siłę pirata. Są przekonani, że Monkey D. Luffy warty Bsymbol.gif30.000.000 i nie posiadający jeszcze nagrody Roronoa Zoro (Przed opublikowaniem nowych listów gończych) nie mogą się równać z Bellamym (Bsymbol.gif55.000.000) oraz Sarkiesem (Bsymbol.gif38.000.000). Sami liderzy arogancko stwierdzają, że są znacznie silniejsi niż pokazuje to nagroda i udowadniają to każdemu napotkanemu słabszemu piratowi. Nawet w momencie gdy upublicznione zostają nowe nagrody (Bsymbol.gif100.000.000 dla Luffy'ego i Bsymbol.gif60.000.000 dla Zoro) za Słomianych Kapeluszy, Bellamy arogancko stwierdza, że plakaty zostały sfałszowane, wskazując sposób w jaki obaj piraci zachowywali się podczas "walki" w barze. Ponad to nawet po porażce swojego kapitana, Sarkies dalej uparcie twierdził, że zwycięstwo Słomkowego było zwykłym szczęściem nowicjusza i nie wierzy, że istnieje ktoś silniejszy w mieście niż oni sami, do czasu gdy Luffy odwraca się w ich kierunku.

Typowo dla załogi słabeuszy, członkowie opierają się głównie na sile Sarkiesa i Bellamy'ego. Kiedy Bellamy zostaje pokonany, reszta załogi nie wiedząc co robić ucieka w popłochu, bez rozkazów lidera. Przy kapitanie zostają jedynie pierwsi członkowie załogi, którzy nie wiedzą co zrobić, nie tyle z wściekłości na słomianych co z oszołomienia powstałą sytuacją. Nawet Sarkies będący pierwszym oficerem załogi nie może nic zrobić. Gdy dwaj liderzy załogi są zmuszeni do walki przeciwko sobie, reszta załogi bezsilnie przygląda się ze strachu i zakłopotania.[7]

Bellamy i Sarkies zawiązują sojusz z jednym z Shichibukai - Doflamingo i tak jak on wierzą w prawdziwość ideologii "Nowej Ery". Wydaje się, że Doflamingo jest dumny ze swojej bandery pirackiej i jest niezadowolony, kiedy Bellamy odnosi porażkę będąc pod jego "Opieką".[7]

Przypisy

  1. One Piece Manga i Anime — Tom. 24 Rozdział 222 i Odcinek 146, Piraci Bellamy'ego debiutują.
  2. One Piece Manga i Anime — Tom. 32 Rozdział 303 (str. 5 i 7) i Odcinek 207, Bellamy opuścił załogę.
  3. 3,0 3,1 One Piece Manga i Anime — Tom. 24 Rozdziały 224225 i Odcinki 146147, Bellamy wraz z załogą prowokują Luffy'ego i Zoro.
  4. 4,0 4,1 One Piece Manga i Anime — Tom. 25 Rozdział 231 i Odcinek 150, Bellamy i Sarkies atakują Sojusz Saruyama.
  5. 5,0 5,1 One Piece Manga i Anime — Tom. 25 Rozdział 232 i Odcinki 150151, Bellamy zostaje pokonany jednym uderzeniem.
  6. 6,0 6,1 One Piece Manga i Anime — Tom. 25 Rozdział 234 i Odcinek 151, Zirytowany Czarnobrody miażdży twarz Sarkiesa o ziemię.
  7. 7,0 7,1 7,2 7,3 One Piece Manga i Anime — Tom. 32 Rozdział 303 (str. 4-9) i Odcinek 207, Doflamingo karze i opuszcza załogę Piratów Bellamy'ego za zhańbienie swojej flagi.
  8. 8,0 8,1 One Piece Manga i Anime — Tom. 71 Rozdział 706 i Odcinek 635, Bellamy mówi Luffy'emu, że odwiedził Podniebną Wyspę i stracił swoją załogę.
  9. 9,0 9,1 One Piece Manga i Anime — Tom. 71 Rozdział 706 i Odcinek 636.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki