FANDOM

Piraci Alvidy to grupa piratów dowodzona przez kobietę-pirata, "Żelazną Maczugę" Alvidę. Byli pierwszymi wrogimi piratami, z którymi zmierzył się Luffy. Załoga sprzymierzyła się z załogą Buggy'ego, tworząc sojusz Buggy'ego i Alvidy, który później stał się wielką piracką organizacją, znaną jako Dostawy Buggyego.

Jolly Roger

Jolly Roger załogi Alvidy to tradycyjna czaszka ze skrzyżowanymi piszczelami. Czaszka przedstawiona jest jednak z profilu i naniesione jest na nią serce.

Członkowie załogi

Załoga Alvidy
Alvida Coby (dawniej) Heppoko Peppoko Poppoko
 ??????

Siła załogi

Pomimo tego, że nagroda za głowę Alvidy to Bsymbol5,000,000, wyższa od przeciętnej na East Blue, to siła załogi jest niezwykle mała w porównaniu do późniejszych antagonistów. Szajka jest nieliczna, a jej kapitan został pokonany jednym ciosem Gum-Gumowego Pistoletu Luffy'ego. Pozostali członkowie załogi byli zbyt wystraszeni, by podjąć walkę ze Słomkowym.

Statki

Alvida's Second Ship

Drugi statek Alvidy.

Początkowo załoga używała statku Miss Love Duck, lecz po tym, jak Alvida została pokonana przez Luffy'ego, opuściła załogę i zjadła Gład-Gładkowoc. Od tej pory pływała samotnie na nowym statku, przedstawionym w historii okładkowej Buggy'ego. Statek ten miał kształt serca, także na żaglu znajdowało się osiem serc w rzędzie. Od dołączenia do załogi Buggy'ego Alvida pływa na statku Big Top.

Fabuła

Romance Dawn

Jest to jedna z niewielu pirackich grup, które zostały pokonane w jednym rozdziale.

W mandze załoga Alvidy czyściła statek Miss Love Duck, przycumowany do wyspy, która prawdopodobnie była bazą wypadową. Trojaczki i Coby znaleźli w składzie wina beczkę, z której po odbytej drzemce wyskoczył Luffy.

Słysząc ziewnięcie Słomkowego, Alvida pomyślała, że któryś z jej kamratów się obija, po czym rzuciła maczugą w magazyn, niszcząc go przy tym. Aby zrzucić z siebie oskarżenia trojaczki poinformowały Alvidę o "intruzie", który uciekł z Cobym.

Po znalezieniu Luffy'ego i Coby'ego, Alvida wściekła się za ich obraźliwe słowa i zaatakowała ich, lecz została pokonana jednym ciosem przez Słomkowego. Przestraszeni załoganci Alvidy dali Luffy'emu i Coby'emu łódź, na której dwójka opuściła wyspę.

W anime załoga zaatakowała statek pasażerski, a jeden z piratów został pokonany ciosem w krocze przez Nami, szukającą skarbów.

Przygody Buggy'ego i spółki

Po uratowaniu Buggy'ego, Alvida sprzymierzyła się z jego załogą, by odnaleźć Luffy'ego. Od tamtej pory ani razu nie pojawili się członkowie jej dawnej załogi, ani jej dawny statek, co sugeruje, że załoga została rozwiązana.

Zobacz też

Nawigacja