FANDOM

175px-Luffychibi.png

Pica (ピーカ, Pīka) jest piratem oraz elitarnym oficerem w Załodze Donquixote, a także dowódcą swojej armii. Należy do drużyny Trzy Kolory Kart Donquixote, gdzie ma tytuł Wina (koloru w kartach).

Wygląd

Pica to bardzo wysoki, muskularny mężczyzna. Ma długie, pofalowane jasno fioletowe włosy. Nosi złoty hełm, napierśnik i nagolenniki, purpurowe rękawice. Na bicepsach ma ćwiekowane opaski, a na ramionach wytatuowany symbol koloru Wina. Ponieważ nosi hełm nie widać za wiele jego twarzy, ale są widoczne jego drobne wąsy i grube, szerokie wargi.

Galeria

Pica at Age 9
Pica w wieku 9 lat.
Pica at Age 24
Wygląd Pica w wieku 24 lat.
Pica at Age 30
Pica 10 lat temu.
Pica's Manga Color Scheme
Schemat kolorów Pica w mandze.
Pica Without Helmet
Pica bez hełmu.
Pica as a Child
Pica jako dziecko

Osobowość

Jest bardzo cichą i spokojną osobą. Wszystko się zmienia, kiedy ktoś zaczyna się śmiać z jego wysokiego głosu. Wtedy wpada w szał i jest gotów brutalnie zamordować daną osobę. Bardzo wierzy w swoje umiejętności i twierdzi, że sam może pokonać wszystkich wrogów rodziny niezależnie ile by ich było, trzy lub trzysta nie robi to dla niego różnicy.

Podobnie jak wiele postaci w świecie One Piece także Pica posiada unikalny śmiech "Pikkya-Pikkya-Rara".

Historia

Pica był obecny, gdy Doflamingo przejmował Królestwo Dressrosy i pomagał przy niszczeniu armii królewskiej po tym jak Doflamingo zrobił z króla Riku Dold'a III złoczyńcę w oczach obywateli.

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Dressrosa

Moce i Umiejętności

Diabelski Owoc

Główna strona: Ishi Ishi no Mi

Pica zjadł diabelski owoc, dzięki któremu może pochłaniać, scalać się i manipulować kamieniem. Dzięki temu może ukryć się w kamieniu i poruszać w nim jakby to była woda. W postaci kamiennego giganta może do woli regenerować uszkodzone części ciała.

Broń

Bronią Picy jest ogromna katana o owalnej kształcie tsuby, która rozmiarem przewyższa nawet jego. Dzięki mocy swojego owocu może zwiększyć jej i tak ogromny zasięg.

Walki

Ciekawostki

  • Pica to po hiszpańsku, rosyjsku i katalońsku "szpadel".
  • W piątym rankingu popularności zajął 104 miejsce.
  • Pica jest trzecią osobą z symbolem karty "Pik"; pierwszą był Ace i jego załoga, a drugą niekanoniczny Bear King z Trump Siblings.

Nawigacja