Fandom

One Piece Wiki

Peto Peto no Mi

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-UsoppLie.png
Mam 8000 podwładnych!

Ten artykuł zawiera treści niekanoniczne.

Peto Peto no Mi to Diabelski Owoc typu Paramecia, który pozwala użytkownikowi kontrolować wszystkie żywe stworzenia, zakładając im zielone obroże na szyję. Słowo "Peto" pochodzi od japońskiego słowa "Petto" czyli zwierzę. Owoc ten został zjedzony przez Breeda.

Słabe i Mocne strony

Moc owocu pozwala użytkownikowi kontrolować wszystkie żywe stworzenia za pomocą żelowej obroży, którą nakłada na szyję ofiary za pomocą wydobywającej się z rąk substancji. Władający może wydobyć cały potencjał i siłę z przeciwnika. Użytkownik może również nałożyć na siebie taką obrożę, w ten sposób wydobywa z siebie całą moc i potrafi wydawać sobie rozkazy. W takim momencie obroża świeci na jasnoczerwony kolor.

Ponieważ kołnierze nakłada się za pomocą pocisków, ofiara może uniknąć ataków jeśli jest wystarczająco szybka. Również użytkownik, mimo że może kontrolować ciało przeciwnika, nie może mieć władzy nad jego zmysłami i świadomością. Kolejną wadą jest to, że ofiara musi być w stanie zrozumieć i usłyszeć rozkazy wydawane przez władającego, aby weszły w życie. Breed musiał powtórzyć rozkaz do Ceasar'a, gdy ten nie usłyszał go po raz pierwszy, niedługo po tym stracił kontrolę nad Luffy'm i Law'em, ponieważ mięli włożone zatyczki do uszu. Jeśli ofiary mają silną wolę są w stanie przez jakiś czas oprzeć się poleceniom użytkownika. Owocu brakuje również bezpośrednich umiejętności ofensywnych lub defensywnych. Poza tym władający posiada słabe strony Diabelskich Owoców, mimo że widać, iż obroża pod wodą potrafi nadal pracować i nie widać żadnych problemów.

Zastosowanie

Breed używa go do kontrolowania wielu zwierząt, tak jak Kung-Fu Diugon'a, a nawet Chopper'a. Pokazał również, że może umieścić obroże na ludziach, takich jak Luffy i Law. Według Breed'a może on kontrolować każdą żywą istotę czyniąc z niej swojego "zwierzaka" wypełniającego każdy jego rozkaz. Breed zamierza wykorzystać tę umiejętność do przekształcenia wszystkich ludzi na świecie i zniewolić ich.

Ciekawostki

  • Nazwę Owocu można pomylić z betobeto (べとべと) co oznacza "lepkie".
  • Jest to również drugi Diabelski Owoc posiadający nazwę która została usłyszana najpierw jako słowo kompletnie z nim niepowiązane (w przeciwieństwie do władającego). Pierwszym jest Kama Kama no Mi Erica, pomylony jako "okama" (transwestyta). Przypadkowo, oba należą do Diabelskich Owoców fillerowych antagonistów.
  • Zielony żel jest produkowany w wyglądzie do syropu cukrowego z Gasparde'a w Ame Ame no Mi.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki