Fandom

One Piece Wiki

Perona

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku Buzzek.

Perona jest byłą członkinią Thriller Bark i należała do Tajemniczej Czwórki. Obecnie znajduje się wraz z jednym z Shichibuka Mihawk'iem na Wyspie Kuraigana.

Wygląd

Perona jest chudą dziewczyną o kształtnej figurze mającą ok. 1.7m wzrostu. Ma długie różowe włosy związane w dwie kitki i prostą grzywkę. Jej oczy są duże z wielką czarną źrenicą, nie posiadają także tęczówek. Usta wydają się być pomalowane szminką. Dziewczyna ubrana jest w krótką białą bluzkę z długim rękawem z czerwonymi falbankami na końcu i czarny wzorkiem na dole. Ma także czerwono-białą pelerynkę i czerwoną spódniczkę w białe kwiaty, a także pasek z klamrą w kształcie serca. Na nogach nosi białe legginsy w poziome czarne pasy i wielkie wiśniowe buty na obcasie na rzepy. Jej nakrycie głowy przypomina koronę. Perona często ma ze sobą parasol, który z zewnątrz jest wiśniowy, a od środka fioletowy. 

Po przeskoku jej wizerunek ulega zmianie. Włosy są rozpuszczone i w postaci czterech splotów opadają na plecy. Buty nie posiadają rzep, a nakrycie głowy zmienia się na wielki czarny kapelusz zdobiony białym wieńcem, którego rondo od środka ma czerwonawą barwę. Perona ma na sobie długą czarną suknię bez ramion z falbanami i białymi refleksami. Nadal ma swoją charakterystyczną parasolkę.

Galeria

Osobowość

Perona jest głośną dziewczyną, która nie kryje się z emocjami, co widać m.in. kiedy popada w chwilowe załamanie po tym, jak Usopp, jako jedyny bez trudu odparł jej atak. Dziewczyna boi się też karaluchów. Jest bardzo pewna siebie, dopóki ktoś nie przejrzy jej strategii. Gdy traci szanse na wygraną staje się tchórzliwa. 

Perona, jak wiele postaci w świecie One Piece posiada swój charakterystyczny śmiech, który brzmi niemalże, jak nazwa jej owocu : "Horohorohorohoro".

Relacje

Thriller Bark

Do innych członków Tajemniczej Czwórki (szczegółnie Morii i Hogback'a) wydaje się mieć szacunek, co może wynikać z faktu, iż jest z nich wszystkich prawdopodobnie najmłodsza.

Jej oddziały zombie zawsze się o nią troszczą i pomagają jej w sytuacjach, w których jest bezbronna (np. kiedy straciła przytomność po walce z Usopp'em zabrali ją z walącej się rezydencji). Gdy dziewczyna zaczyna tracić szanse na zwycięstwo wzywa ich jako wsparcie. Choć Perona wydaje się mieć zamiłowanie do słodkich zwierzątek (których ciała mają jej zombie), to nigdy nie okazała swoim poddanym żadnego przyjacielskiego gestu.

Jej "ulubieńcem" jest zombie-niedźwiadek, w polskim tłumaczeniu nazywany Misiaczkiem. Prawdopodobnie jest to wskrzeszone zwierzątko Perony z czasów jej dzieciństwa. Misiaczek zawsze towarzyszy swojej pani i stając w jej obronie sięga do desperackich czynów, jak rozwalanie głową filarów na korytarzu. Mimo to różowowłosa niemalże bez przerwy krzyczy na niego, szczególnie, kiedy coś powie, ponieważ uważa, że wtedy nie jest uroczy. Kiedy zombie ten został "oczyszczony" przez Usoppa, Perona była wściekła na snajpera.

Słomiane Kapelusze

Perona nie darzy sympatią nikogo z załogi Słomkowych. Aczkolwiek to głównie dlatego, że dziewczyna miała bliskie kontakty, tak naprawdę tylko z Zoro i Usoppem.

Usopp

Łatwo można domyślić, co Perona odczuwa względem snajpera. Nie cierpi go, dlatego że to on oczyścił jej ulubionego zombie Misiaczka. Ponadto długonosy pokonał ją i upokorzył.

Roronoa Zoro

Perona nie okazuje i nie odczuwa zbytnio sympatii do szermierza. Często się z nim kłóciła podczas dwuletniego pobytu w domostwie Dracule Mihawka. Często dokuczała Zoro. Ich relacje można określić bardziej jako sojusz niż przyjaźń. Dziewczyna raz miała okazję pomóc w ucieczce szermierzowi, co świadczy o zawartej między nimi więzi sprzymierzeńców.

Na koniec, kiedy doprowadzała Marynarzy do depresji, by pomóc szermierzowi uciec, poirytowana narzeka, że Zoro przysparza jej kłopotów. Mimo to, jej wypowiedź zwieńcza nieco smutniejszym głosem, że musi znaleźć sobie : "nowego chłopaka zabawkę" i ściska mocniej misia. Świadczy to o tym, że Perona najwyraźniej, jednak się przywiązała do Roronoy.

Historia

Fabuła

Saga Thriller Bark

Akt Thriller Bark

Perona pojawia się na Thriler Bark jako członkini tajemniczej czwórki. Wydawała rozkazy zombie'm i walczyła z Usopp'em.

Saga Wojna Szczytów

Mini Akt Separacja Załogi Słomianego Kapelusza

Perona pojawiła się w zamku Mihawka na Kuraiganie. Na wyspie spotyka Zoro i usiłuje doprowadzić go do zamku jastrzębiookiego. Gdy jej się to udało opatrzyła jego rany z tym, że użyła zbyt wielu bandaży i zmieniła szermierza w misiaczka.

Akt Po Wojnie

Jak Mihawk już wraca po wojnie w Marineford Perona przygląda się uważnie wszystkiemu co robią szermierze oraz słucha ich rozmów, ale nie interweniuje.

Saga Wyspa Ryboludzi

Akt Powrót na Sabaody

Perona odprowadziła Zoro na Saboady.

Mini Akt Z Desek Świata

Moce i Umiejętności

Perona posiadła moc Szatańskiego owocu, która sprawia, że jej duch może opuszczać ciało. Panuje też nad duszkami o różnych właściwościach. Jej specjalnością są duszki, które doprowadzają ludzi do depresji. W walce z Usoppem, natomiast posłużyła się duchami, które przyczepiały się do wroga i eksplodowały na jej komendę.

Diabelski Owoc

Walki

Różnice między mangą a anime

Ciekawostki

  • Jak dotąd jest jedyną osobą z Tajemniczej Czwórki, która pojawiła się po przeskoku.
  • Jest drugą postacią w OP (po Brooku), która przy pomocy mocy diabelskiego owocu, powoduje opuszczanie duszy z ciała jak i też powrót do niego.
  • W piątym rankingu popularności zajęła 21 miejsce.

Nawigacja

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Perona

Więcej z Fandomu

Losowa wiki