FANDOM

Penguin jest członkiem Piratów Serca. Jego imię zostało ujawnione w SBS Volume 62.

Wygląd

Penguin jest mężczyzną przeciętnego wzrostu. Jak większość Piratów Serca jest ubrany w jednoczęściowy uniform, z banderą załogi na wysokości serca. Ponadto nosi czapkę z napisem "Penguin". Na jego twarzy często widnieje uśmiech.

Osobowość

Nie wiemy zbyt wiele o osobowości Penguina. Podobnie jak Sachi, lubi dziewczyny i jest lojalny wobec swojego kapitana.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Archipelag Sabaody

Pewnego razu Piraci Serca przybyli na Archipelag Sabaody, aby dostać się do Nowego Świata. Penguina widzimy po raz pierwszy podczas, gdy Trafalagar Law rozmawiał z X Drake'm. Jest także obecny w Ludzkim Domu Aukcyjnym, z którego wraz z pozostałymi członkami załogi zmuszony jest uciekać po zamieszaniu spowodowanym przez Luffy'ego. Wziął również czynny udział w walce przeciw Pacyfistom.

Akt Marineford

Penguin tak jak inni Piraci Serca oglądał transmisję z wojny na Archipelagu Sabaody, transmitowaną przez Den Den Mushi. Pod koniec wojny widzimy całą załogę, która przybyła ,aby uratować Luffy'ego i Jinbe. Z sukcesem załoga wykonała misje wydaną przez kapitana.

Akt Po Wojnie

Odrazu po przejęciu Luffy'ego i Jinbe'a załoga trafia na Amazon Lily. Kiedy Słomiany Kapelusz budzi się ze śpiączki, Penguin i inni członkowie załogi strają się zatrzymać jego furię. Następnie wraz z Sachim narzeka, że nie może obserwować piękna kobiet znajdujących się na wyspie. Po opuszczeniu wyspy Law tłumaczy załogantom, że jeszcze nie czas na podróż do Nowego Świata i nakazuje im podążanie za jego rozkazami, by odpowiednio się do tego przygotować. Penguin wraz z pozostałymi członkami załogi są sceptycznie nastawieni do tej woli, jednak ostatecznie odpowiadają na tę przemowę wiwatując kapitanowi.

Po przeskoku

Aktualnie Penguin wraz z innymi członkami swojej załogi czeka na wyspie Zo na swojego kapitana.

Moc i Umiejętności

Nie wiemy jakim stylem walczy Penguin, jednak prawdopodobnie nie jest użytkownikiem diableskiego owocu. Wiemy, że w pewnym stopniu zna Haki, gdyż potrafił utrzymać przytomność podczas Królewskiego Haki używanego przez Rayleigh'ego.

Walki

Ciekawostki

  • Ta postać była tak nazwana przez fanów ze względu na napis na jego czapce, zanim jeszcze została oficjalnie nazwana przez Odę.
  • W piątym rankingu popularności został sklasyfikowany na 52 miejscu wraz z Rosinante.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki