FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Pavlik na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Pavlik[1] - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego.

Wygląd

Pavlik jest otyłym mężczyzną o krótkich nogach i rękach. Podczas Bitwy o Marineford nosi kapelusz i garnitur pod płaszczem kapitana piratów, co daje mu pewien "Mafijny" wygląd.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Pavlika poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Pavlik staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Pavlik wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go ocalić.

Akt po Wojnie

Pavlik razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Pavlik battle

Pavlik używający swojego Flintlocka.

Pavlik staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Piratów Białobrodego. Używa sporego Flintlocka jako broni w walce, a w anime był on wystarczająco mocny by zadać obrażenia Pacifiście.

Ciekawostki

  • Pavlik jest zdrobnieniem dla rosyjskiego imienia "Pavel" (odpowiednikiem angielskiego imienia "Paul" i polskiego "Paweł").

Przypisy

  1. One Piece Manga - One Piece Green: Secret Pieces strona 362, Imię Pavlika.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki