FANDOM

Pavlik[1] jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Białobrodego.

Wygląd

Pavlik jest otyłym mężczyzną o krótkich nogach i rękach. Podczas wojny na Marineford nosi kapelusz i garnitur pod płaszczem kapitana piratów, co daje mu pewien "mafijny" wygląd.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Pavlika poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Pavlik staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Pavlik wraz ze swoją załogą dołącza do sił załogi Białobrodego, by go ocalić.

Po wojnie

Pavlik razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Umiejętności

Pavlik battle

Pavlik używa swojego pistoletu skałkowego.

Pavlik staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Piratów Białobrodego. Używa sporego pistoletu skałkowego jako broni w walce, a w anime był on wystarczająco mocny by zadać obrażenia Pacifiście.

Główne walki

Ciekawostki

  • Pawlik jest zdrobnieniem rosyjskiego imienia Pawieł (odpowiednika polskiego imienia "Paweł").

Przypisy

  1. One Piece Manga - One Piece Green: Secret Pieces strona 362, Imię Pavlika.

Nawigacja