Fandom

One Piece Wiki

Paula

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Paula zwana również Miss Doublefinger była specjalną agentką w Baroque Works oraz partnerką Mr.1.

Wygląd

Miss Doublefinger ma dobrze uformowane, jeśli nie doskonałe ciało. Ma czarne oczy oraz poważny wyraz twarzy. Jej włosy są niebieskie i kręcone. Nosi brązowo-czarne Monokini, które zostało obudowane brązowo-beżowym futrem. Nosi spodnie dopasowane kolorem do stroju oraz czerwoną szminkę. Oprócz tego pali również fajkę.

Jeśli pracuje w Spiders Cafe nosi na głowie chustę w paski, którą częściowo zakrywają jej włosy. Oprócz tego nosi okulary z czarną ramką i z zielonymi szkłami.

Osobowość

Gdy nie jest w akcji, to prowadzi Spiders Cafe jako Paula, bar znajdujący się na pustyni w Alabaście. Mówi zarozumiale, w walce z Nami jest pewna siebie oraz pewna swego zwycięstwa. Oprócz tego prowadzi "podwójne życie", z jednej strony jako barmanka w Spiders Cafe, z drugiej strony jako specjalny agent Baroque Works. Dopiero na spotkaniu agentów Baroque Works w Spiders Cafe inni agenci zauważyli, że Paula jest również specjalnym agentem, co wskazuje na to, że bardzo dobrze rozdziela swoje dwie tożsamości, tak że nikt niczego nie podejrzewał.

Historia

Fabuła

Zdolności i Moce

Diabelski Owoc

Główna strona: Toge Toge no Mi

Ciekawostki

  • Jej sposób chodzenia przypomina chód modelki, ponieważ gdy chodzi to nadmiernie wywija biodrami.
  • Jej marzeniem było wieść zwyczajne życie Pauli z baru.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki