Fandom

One Piece Wiki

Patrick Redfield

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Patrick Redfield na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Patrick Redfield[1] - znany jako Czerwony Samotnik. Główny przeciwnik w grze wideo One Piece: Unlimited World Red. Został stworzony przez Odę.[2]

Wygląd

Patrick pojawia się jako wysoki starszy mężczyzna. Ma na sobie biało czerwone włosy splecione w warkocze, białą brodę i brwi zaokrąglone na końcu. Kształtem przypominają te noszone przez Sanji'ego. Dodatkowo nosi kolczyk na dolnej wardze, który jest połączony łańcuszkiem do kolczyka w lewym uchu.

Ubiór Reda składa się z purpurowej pomarszczonej koszuli, oraz sporego czerwonego płaszcza w żółte i niebieskie romby po jego wewnętrznej stronie. Dodatkowo nosi czerwone spodnie, oraz sporej wielkości niebieską róże na lewej stronie płaszcza.

Osobowość

Red jest niezwykle okrutną i brutalną postacią, jak wtedy gdy pokonał oddział Marynarki oraz załogę Słomkowych, bez chwili zawahania lub troski.

Co ciekawe, wykazuje sporą troskę dla Pato mimo, że porzucił go na krótki okres czasu. Żałował tego co zrobił czym nieco rozdrażnił Słomkowych. Ma szacunek do Luffy'ego i jest pewien, że pewnego dnia chłopak zostanie Królem Piratów.

Historia

Przeszłość

W pewnym momencie Red znalazł Pato i dał mu Diabelski Owoc. Ich relacja rozwijała się i zostali bliskimi przyjaciółmi. Pewnego dnia zostali rozdzieleni i Red został złapany przez Marynarkęi wysłany do Impel Down jako więźniem na poziomie 6. Uciekł w czasie kiedy Teach uwolnił więźniów przed Bitwą o Marineford.[2]

Fabuła

Unlimited World Red

Patrick urządził zasadzkę i zniszczył wiele pancerników Marynarki z pomocą pomagającym mu klonów Smokera i Kuzana. Gdy jeden z żołnierzy marynarki spytał się Kuzana dlaczego ich atakuje, Red usłyszał to i zabił mężczyznę. Niedługo potem spostrzegł się, że nie ma przy nim jego pióra Pato.

Nieco później odnalazł załogę Słomianych Kapeluszy wraz z Pato i stworzył klony Smoka Vagapunk'a i Ceasar Clowna. Gdy ci zostali pokonani stworzył kolejnego klona Crocodile'a, a po tym Roba Lucci'ego oraz Hody'ego Jones'a.

Po tym jak piraci pokonali Hody'ego, Red pojawia się i osobiście niszczy klona. Słomkowi myślą, że przybysz na prawdę zabił Ryboluda. Pato jest szczęśliwy na widok swojego mistrza i z radością do niego podbiega. Sprowokowani Luffy, Zoro i Sanji atakują Reda, jednak ten pokonuje Luffy'ego jednym uderzeniem, a pozostałych kolejnym. Gdy Red zamierzał zaatakować resztę załogi Pato staję w ich obronie. Mistrz przekonuje zwierzaka by zmienił się w postać pióra, którym tworzy klon jego samego. Po stworzeniu klona porzuca dawnego przyjaciela i zostawia go razem z pokonaną załogą.

Red tworzy klony Wapola, Teacha, oraz Enela, z którymi załoga słomianych podejmuję walkę. Red wraz z klonem Pato znów spotykają załogę piratów na wyspie Skypiea. Sanji przypuszcza atak na Reda, jednak zanim zdążył go trafić zostaje wyeliminowany przez atak klona Robin którego stworzył Red.

Podobnie do pozostałych klonów Red tworzy wersje Ace'a, Borsalino, Sakazuki, Białobrodego, oraz Hancock do walki przeciwko Załodze Słomkowych. Załoga ponownie dociera do miasta Trans, gdzie konfrontuje się z Redem. Tym razem Red odtwarza wszystkie do tej pory użyte klony do walki przeciwko piratom.

Patrick Redfield Vampire Form.png

Red w swojej hybrydowej formie po absorpcji energii życiowej Yadoyi.

Po długiej walce, załoga ostatecznie konfrontuje się z przeciwnikiem. Przed walką Red zjada Diabelski Owoc i odkopuje Pato wprost na budynek. Luffy atakuje go, lecz ten unika ataku i wysysa energię życiową z Yadoyi pozostawiając ją w późnym wieku, a sam zmieniając się w hybrydę Człowieka-Nietoperza. Załoga chwilę walczy z przeciwnikiem, po czym Luffy postanawia, że będzie walczył z nim osobiście.

Red i Luffy walczyli przez krótki czas, zanim Red złapał młodego pirata i wyssał jego życiową energię, aby zasilić swoją hybrydową formę. W późnym wieku, Luffy ledwo jest w stanie walczyć, jednak ostatecznie powala przeciwnika. Kiedy zamierza ponownie zaatakować, Pato staje w obronie swojego mistrza. Wtedy Red zdaje sobie sprawę, że jego przyjaźń z Pato jest silniejsza niż jakakolwiek moc.

Red zwraca Luffy'emu i Yadoyi ich życiową energię i wraca do swojej zwykłej postaci. Po tym podejmuję ponowną tym razem uczciwą walkę, nie jako pospolite starcie, ale pojedynek szacunku do przeciwnika. Bez odniesionych ran, Red i Pato życzą załodze słomkowych powodzenia w dalszej podróży. Brook i Red zamieniają ze sobą kilka słów w pełnym poszanowaniu do siebie.

Później Red i Pato siedzą w dokach miasta Trans. Pato przeprasza mistrza, że w niego wątpił. Red z kolei przeprasza przyjaciela za porzucenie go, po czym wypowiada kilka słów odnośnie wielkich piratów Rogera, Białobrodego i przewiduje że młody pirat pójdzie w ich ślady.

Główne Walki

Moce i Umięjętności

Redfield jest potężnym piratem, choćby przez to, że był więźniem Szóstego Poziomu w Impel Down. Walczył kilkukrotnie z załogą Słomianych Kapeluszy odnosząc wyłącznie lekkie obrażenia. Jest niezwykle szybki i silny by unikać ataków załogi i znokautować Luffy'ego jednym kopnięciem.

Bronie

Red nosi przy sobie parasol, który w razie potrzeby przekształca w broń do walki wręcz w postaci kosy w kształcie nietoperza. Dodatkowo używa Pato w jego formie pióra, by tworzyć różnych przeciwników przeciwko załodze Słomianych Kapeluszy w czasie ich podróży.

Haki

Red jest Użytkownikiem Haki Obserwacji, co udowadnia przez podróżowanie z dużą prędkością oraz sprawne unikanie ataków ze strony Słomianych Kapeluszy.

Diabelski Owoc

Batto Batto no Mi, Model Vampire Infobox.png

Owoc Batto Batto no Mi.

Główna strona: Batto Batto no Mi, Model: Vampire

Po zjedzeniu Diabelskiego Owocu typu Zoan, zęby Reda stają się ostre i za ich pomocą po ugryzieniu człowieka w szyję jest w stanie wyssać energię życiową żywiciela. Żywiciel od tego momentu jest znacznie osłabiony, posiada białe włosy oraz szarą postarzałą skórę.

Nieznane Umiejętności

Red wykazał nieznaną zdolność tworzenia czerwonej fali uderzeniowej i ataków przy użyciu fioletowej mgły. Nie zostało jednak potwierdzone, czy to umiejętność Reda, wykorzystanie Haki, czy też umiejętność specjalna Diabelskiego Owocu.

Przypisy

  1. http://www.famitsu.com/news/201309/17040152.html
  2. 2,0 2,1 Bandai Games Website: Profil Red'a

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki