FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Pato na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Pato[1] - jest postacią z gry One Piece: Unlimited World Red narysowaną przez Odę. Jest piórem, które wchłoneło Diabelski Owoc - Inu Inu no Mi, Model: Bake-danuki i należy ono do Patricka Redfield'a.

Wygląd

Pato Pen

Pato w swojej formie pióra

Pato w swojej formie hybrydy jenota ma krótkie jasnobrązowe futro. Nosi ciemnobrązowe łatki wokół oczu i uszu, oraz ma czerwony nosek. Ma również duży puszysty ogon w brązowo złote paski. Nosi różową bluzę z kapturem, zielonymi liśćmi. Bluza zapięta jest żółtym guzikiem odsłaniającym pępek. Zwyczajowo nosi również niebieskie spodenki, oraz kaptur bluzy na głowie.

Hybrydowa forma Pato przypomina nieco formę Brain Point wykorzystywaną przez Choppera. Obaj w tej formie małą małe ciałka oraz duże głowy.

Osobowość

Pato jest strasznie zapominalski i trzeba mu często przypominać rzeczy o których rozmawia. Pokazał również duży szacunek do Patricka Redfielda którego nazywa Boss Red (レッド親分 Reddo oyabun?).

Jak wiele innych postaci, Pato ma swój unikalny, charakterystyczny śmiech "Nukiki". Jest to gra słów od słowa "Tanuki" oznaczającego Jenota.

Historia

Przeszłość

W pewnym momencie Pato i Redfield spotkali się i zostali przyjaciółmi. Zostali jednak rozdzieleni gdy red został zamknięty w Impel Down.

Później spotkał Piratów Słomianego Kapelusza, którzy pozwolili mu ze sobą podróżować by mógł odnaleźć "Przyjaciela".

Fabuła

Unlimited World Red

Moce i Umiejętności

Choć siła fizyczna Pato nie jest znana, gdyż nie walczył w bezpośrednim pojedynku, wydaje się, że ma sporą wytrzymałość, gdy został kopnięty przez Reda i ciśnięty w budynek miasta Trans. Mimo ataku szybko stanął na nogi.

Diabelski Owoc

Główna strona: Inu Inu no Mi, Model: Bake-danuki
Inu Inu no Mi, Model Bake-danuki Infobox

Pato używa swojego ogona do pisania na liściu

Pato posiada zdolność przemiany w formę jednota ze swojej pierwotnej postaci pióra. Podobnie do zdolności pozostałych Diabelskich Owoców typu Zoan.

Posiada również zdolność zmieniania liści w inne obiekty lub osoby, poprzez napisanie na nich tekstu. Kiedy jest w swojej hybrydowej formie używa swojego ogona do pisania.

Ciekawostki

  • Podobnie jak Edward Newgate i Perona, jego śmiech pochodzi od Diabelskiego Owocu. Nuki jest prawdopodobnie odniesieniem do jego formy Jenota.
  • Jego podobieństwo do choppera można uznać za ironiczne, kiedy ten jest mylony z Jenotem (Tanuki w języku Japońskim).

Przypisy

  1. Bandai Games Website - Profil Pato

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki