Fandom

One Piece Wiki

Pasa Pasa no Mi

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-UsoppLie.png
Mam 8000 podwładnych!

Ten artykuł zawiera treści niekanoniczne.

Pasa Pasa no Mi - jest niekanonicznym Diabelskim Owocem typu Logia zaprezentowanym w grze One Piece - Big Secret Treasure of the Seven Phantom Islands. Pozwala władającemu tworzyć, kontrolować i zmieniać się w kartki papieru. Zwrot "Pasa Pasa" jest onomatopeją dla japońskiego określenia szeleszczącego papieru. Owoc został zjedzony przez Simona głównego antagonistę w grze.

Mocne i Słabe strony

Jak pokazał Simon, moc owocu pozwala przekształcać się w kartki papieru zarówno do atakowania przeciwnika, jak i unikania ataków w sposób podobny do pozostałych Diabelskich owoców typu Logia. Wydaje się, że Simon przemieniając się może napisać coś na tworzonych kartkach, jak wtedy gdy napisał swój symbol piracki. Wydaje się również, że jest zdolny przybrać dowolny kształt z papieru jak książka czy karta do gry.

Poza standardowymi słabościami diabelskich Owoc, Władający jest wrażliwy na działanie ognia.

Użycie

Simon używa zdolności owocu do atakowania przeciwnika i unikania obrażeń, podobnie jak inni użytkownicy Owoców typu Logia. Jest w stanie wystrzeliwać kartki papieru jako pociski w stronę przeciwnika. Pokazał dwa ataki:

  • Sefer Ha-Bahir (灯明の書(セフェル・ハ・バヒル) Seferu Ha-Bahiru?, oznaczający "Księga Jasności"): Technika ofensywna Simona, przypominająca formą ataki wybuchowe.
  • Sefer Yetzirah (形成の書(セフェル・イェツィラー) Seferu Yetsirā?, oznaczający "Księga Formacji"): Technika obronna Simona.

Galeria

Simon's Introduction.png
Pojawienie się Simona w postaci Papieru.
Simon's Sefer Yetzirah Attack.png
Sefer Yetzirah.
Simon's Sefer Ha-Bahir Attack.png
Sefer Ha-Bahir.
Simon Launching Paper.png
Simon wystrzeliwuje papier jako pociski.

Ciekawostki

  • Z uwagi na spóźnione wydanie Anglojęzycznej formy jak i przestarzałość konsoli, gra została wydana na konsolę Game boy Advance. Gra jak i nazwa owocu nigdy nie doczekała się oficjalnego angielskiego tłumaczenia.
  • Jest to pierwszy z trzech diabelskich owoców pochodzących z gry video obok Nemu Nemu no Mi oraz Mini Mini no Mi. Jednak jako jedyny z trzech jest owocem typu Logia i nie został pokazany w Anime.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki