Fandom

One Piece Wiki

Paramecia Woodoo

2288stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Image Nazwa Umowna.png
To oznacza, że drugi uczeń Toma, Cutty Flam, ciągle żyje w tym mieście jako "Franky"

Ten artykuł został umieszczony pod nazwą umowną

Tytuł jest jedynie określeniem lub przydomkiem, gdyż właściwa nazwa nie została jeszcze nadana przez autorów. Jeśli poznamy prawdziwą nazwę tego tematu, przeniesiemy go.

Paramecia Woodoo to nienazwany diabelski owoc typu Paramecia. Pozwala on użytkownikowi tworzyć słomiane lalki voodoo i kontrolować je w różny sposób. Owoc został zjedzony przez Basila Hawkinsa.

Mocne i słabe strony

Jednym z jego zastosowań tego owocu jest możliwość przekierowania uszkodzeń ciała na inne istoty żywe, przy pomocy słomianych laleczek voodoo. Osoba, która „reprezentuje” ową lalkę otrzymuje obrażenia fizyczne, co pozwala Hawkinsowi pozostać nietykalnym. Pozwoliło to Basilowi przetrwać szturm Kizaru. Po otrzymaniu obrażeń, lalka wynurza się z ciała „żywiciela” ukazując skutki otrzymanego ciosu. Ponadto Hawkins potrafi zamienić się w wielkiego potwora, przypominającego stracha na wróble, który zamiast paznokci dzierży niebezpieczne gwoździe. Słabością tej dziwacznej umiejętności jest limit lalek, które Hawkins może przetrzymywać wewnątrz swojego ciała.

W walce przeciwko admirałowi, pirat posiadał ich zaledwie 10 i według niego było to zdecydowanie za mało. Możemy przypuszczać, że jeżeli zajdzie taka potrzeba Hawkins może w nieznany nam sposób stworzyć więcej takich zabezpieczeń. Lalek można pozbyć się w prosty sposób, jeżeli posiada się wystarczająco szybkie i potężne ataki, takie jakimi dysponował Borsalino. Basil nie jest też chroniony przed niefizycznymi ruchami podczas walki, ponieważ Kizaru bez mniejszych problemów zdołał go oślepić. Tryb stracha na wróble, znacząco zwiększa zasięg i siłę jego ataków, ale równocześnie ułatwia przeciwnikowi trafianie w cel i pozbywanie się kolejnych lalek. Dodatkowo po wykorzystaniu wszystkich słomkowych tarcz, Basil powraca do ludzkiej formy i staje się podatny na wrogie ciosy, nie mając już jak się bronić. Jak każdy diabelski owoc domyślamy się, że również ten uniemożliwia pływanie a kontakt z wodą osłabia przeciwnika.

Umiejętności tego owocu zostały zaprezentowane po raz pierwszy na Archipelagu Sabaody podczas walki przeciwko Kizaru. Umięjetności po przeskoku nie zostały do tej pory pokazane

Nawigacja

AtakiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki