Fandom

One Piece Wiki

Paramecia Wielkości

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Image Nazwa Umowna.png
To oznacza, że drugi uczeń Toma, Cutty Flam, ciągle żyje w tym mieście jako "Franky"

Ten artykuł został umieszczony pod nazwą umowną

Tytuł jest jedynie określeniem lub przydomkiem, gdyż właściwa nazwa nie została jeszcze nadana przez autorów. Jeśli poznamy prawdziwą nazwę tego tematu, przeniesiemy go.

Paramecia Wielkości to nienazwany Diabelski Owoc typu Paramecia, pozwalający zmienić wielkość swojego ciała do gigantycznych rozmiarów. Został zjedzony przez Tajemniczego Mnicha Urouge.

Mocne i słabe strony

Nie jesteśmy do końca pewni czy Urouge, aby powiększyć swoje ciało, używa mocy Diabelskiego Owocu, jednak zakładamy, że tak. Dzięki swoim zdolnością może przybrać ogromny rozmiar, nawet wiekszy od ponad 7 metrowego Pacyfisty. Dzięki temu zwiększa się jego siła fizyczna przez co może zadawać potężne ciosy. Słabościa tego owocu jest fakt, iż jest to właściwie tylko zdolnośćc ofensywna. Urouge jest bardziej podatny na obrażenia przez swoją zwiększoną masę ciała. Jak wszystkie Diabelskie Owoce podejrzewamy, że również ten uniemożliwia jego użytkownikowi pływanie.

Umiejętności tego owocu zostały ukazane po raz pierwszy podczas Zamętu na Archipelagu Sabaody w walce z Pacyfistą.

Techniki

Jedyną znaną techniką tego owocu jest Inga Zarashi.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki