Fandom

One Piece Wiki

Paramecia Muzyki

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Paramecia Muzyki to nienazwany diabelski owoc typu Paramecia. Służy on do zadwania ran przeciwnikowi za pomocą muzyki. Owoc został zjedzony przez Scratchmen'a Apoo

Mocne i słabe strony

Owoc ten, choć nie znamy jego nazwy, pozwala użytkownikowi na zmienienie dowolnych części ciała w instrumenty muzyczne np. klawisze fortepianu na zębach, talerze, bęben na klatce piersiowej oraz saksofon lub klarnet na rękach. Fakt, iż należy do Plemienia Długorękich w tym wypadku może mu pomogać Apoo potrafi wykorzystać zmiane swojego ciała do walki. Wytwarza on fale dzwiękowe, które ranią przeciwnika. Jest to niebezpieczna moc, która daje możliwość atakowania zarówno poprzez groźne cięcia jak i potężne eksplozje. Nawet Admirał Kizaru w pewnym sensie uległ tej pomocy i został przecięty, jednak fakt iż posiada zdolność owocu typu Logia oznacza, że atak go nie zranił. Za pomocą tej mocy Scratchmen w Nowym Świecie pokonał on też jednego z podwładnych Eustassa, ale również nie dane nam było zobaczyć tego starcia.

Jak każdy diabelski owoc, również ten posiada słabość, że jego użytkownik nie może pływać. Poza tym inne słabości nie zostały ukazane.

Technika po raz pierwszy została ukazana podczas walki z Kizaru na Archipelagu Sabaody.

Techniki

  • Tatakau Music: Scratch Shan Don: Apoo "uruchamia" swoje ciało i rozpoczyna swój koncert, który ma na celu zranienie przeciwnika.
    • Shan: Apoo używając własnego ciała do grania, tworzy dźwięk, dzięki któremu jego przeciwnikowi odczepiają się rożne części ciała. 
    • Don: Również jak Shan używa własnego ciała do grania oraz do wytworzenia dźwięku, lecz tym razem efekt jest inny, a mianowicie ciało jego przeciwnika wybucha.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki