FANDOM

175px-Luffychibi.png

Image Nazwa Umowna
To oznacza, że drugi uczeń Toma, Cutty Flam, ciągle żyje w tym mieście jako "Franky"

Ten artykuł został umieszczony pod nazwą umowną

Tytuł jest jedynie określeniem lub przydomkiem, gdyż właściwa nazwa nie została jeszcze nadana przez autorów. Jeśli poznamy prawdziwą nazwę tego tematu, przeniesiemy go.

Paramecia MagnetyzmuDiabelski Owoc typu Paramecia, o nieznanej nazwie. Daje użytkownikowi umiejętność kontroli pola magnetycznego. Został zjedzone przez Eustassa Kida. Pierwszy raz jej działanie widzimy na Archipelagu Sabaody, podczas walki pirata z Marynarką.

Mocne i słabe strony

Dzięki władzy nad polem magnetycznym prawie wszyscy użytkownicy i posiadacze metalowych przedmiotów mają znaczne utrudnienie podczas walki. Kid potrafi zabrać im broń lub odepchnąć/odbić pociski lecące w jego stronę. Z łatwością też wyrzuca przeciwników w powietrze np. gdy mają metalowy guzik.

Największą wadą owocu jest jego uzależnienie od metalowych przedmiotów na terenie walki, ponieważ w przypadku ich braku owoc jest bezużyteczny.

Zastosowanie

Obecny właściciel używa owoc głównie w celach bojowych. Wykorzystuje go do ataku oraz obrony. Jednakże moc daje także możliwość budowania np. mostów, czy innych konstrukcji.

Techniki

Nawigacja