FANDOM

Image Nazwa Umowna.png
To oznacza, że drugi uczeń Toma, Cutty Flam, ciągle żyje w tym mieście jako "Franky"

Ten artykuł został umieszczony pod nazwą umowną

Tytuł jest jedynie określeniem lub przydomkiem, gdyż właściwa nazwa nie została jeszcze nadana przez autorów. Jeśli poznamy prawdziwą nazwę tego tematu, przeniesiemy go.

Paramecia Kieszeni to nienazwany diabelski owoc typu Paramecia. Został on zjedzony przez dowódce szóstej dywizji Piratów Białobrodego Blamenco.

Mocne i słabe strony

Nie jesteśmy do końca przekonani czy umiejętność Blamenco wynika z mocy diabelskiego owocu, ale zakładamy, że tak.

Owoc ten pozwala jego użytkownikowi na trzymanie różnych przedmiotów w swoim ciele i wyjmowaniu ich za pomocą różnych "kieszeni".

Blamenco wyciąga z kieszeni pod lewym obojczykiem wielki, drewniany młot (większy od niego samego) i atakuję przeciwników. Atak jest szczególnie przydatny w walce z wieloma przeciwnikami ze względu na swój zasięg. Jak każdy diabelski owoc zakładamy, że również ten uniemożliwia użytkownikowi pływanie, jednak nie zostało to pokazane.

Moc tego owocu po raz pierwszy i jedyny pokazano na Marineford podczas Wojny Szczytów. Wtedy Blamenco użył swojego ataku przeciwko grupie żołnierzy Marynarki.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki