Fandom

One Piece Wiki

Paramecia Grawitacji

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij
Image Nazwa Umowna.png
To oznacza, że drugi uczeń Toma, Cutty Flam, ciągle żyje w tym mieście jako "Franky"

Ten artykuł został umieszczony pod nazwą umowną

Tytuł jest jedynie określeniem lub przydomkiem, gdyż właściwa nazwa nie została jeszcze nadana przez autorów. Jeśli poznamy prawdziwą nazwę tego tematu, przeniesiemy go.

Paramecia Grawitacji to nienazwany Diabelski Owoc typu Paramecia. Pozwala on użytkownikowi manipulować grawitacją na danym terenie. Został on zjedzony przez Fujitorę.

Mocne i słabe strony

Owoc ten daje użytkownikowi możliwość panowania nad grawitacją na danym terenie. Fujitora może używać tej mocy poprzez "przyciskanie" przeciwników do podłoża a co za tym idzie zrobienia olbrzymiej dziury w ziemi. W ten sposób rozprawił się z przeciwnikami w restauracji znajdującej się w mieście Acaica. Dzięki swojej zdolności Admirał może również spowodować deszcz meteorytów. Po walce z Doflamingo użył swojej mocy, aby zwiększyć ciężar w jednym punkcie i unieruchomić go. Issho wspomaga się również swoim mieczem w walce (dosyć podobnie jak Law). Słabą stroną jak każdego Diabelskiego Owocu jest brak możliwości pływania. Owoc ten jest nieco podobny do Fuwa Fuwa no Mi zjedzonego przez Shiki'ego.

Moc tego owocu po raz pierwszy została zaprezentowana w kasynie w mieście Acaica na wyspie Dressrosa.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki