Fandom

One Piece Wiki

Panz Fry

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Panz Fry jest to gigant, który pojawił się w Odcinku 575. Jest ojcem Lily Enstomach i występuje jedynie w Anime.

Wygląd

Panz Fry jest to gigant o wielkich gabarytach, długich, zielonych włosach i brodzie, ma także różowe oznaczenia na policzkach i nosie. Jest ubrany w tradycyjny strój wikinga do gotowania, a także rogaty hełm, złote bransolety i łyżeczki przy pasie.

Gallery

Panz Fry Hood.png
Panz Fry w worku na głowie.
Panz Fry's Face.png
Twarz Panz Fry'a

Osobowość

Ma on bardzo dobre serce. Kradnie jedzenie Marynarce, rządowi i innym piratom, i gotuje dla głodujących . Denerwuje go Marines które odbiera jedzenie cywilom oddając je dla egoistycznego Światowego rządowi. Panz Fry obwinia Światowy rząd za śmierć Białobrodego i za świat który jest pełen cierpień przez nich.

Umiejętności

Jak na giganta przystało posiada ogromną siłę fizyczną i wytrzymałość. Ma także bardzo dobrze rozwinięte umiejętności kulinarne.

Broń

Główną bronią Panz Fry'a jest gigantyczna metalowa Chochla. Jednak on używa jej głównie do gotowania. Kiedy walczył z Momongą została zniszczona. Oprócz chochli używa też patelni.

Umiejętności kulinarne

Panz Fry jest znany ze swojej mistrzowskiej Wulkanicznej kuchni (火山料理 Kazan Ryōri?), która polega na gotowaniu potraw nad magmą wulkaniczną.

  • Panz Fry's Volcano Food.png

    Jedna z potraw Panz'a.

    Grillowany Potwór Morski (海獣シュラスコ Kaijū Shurasuko?): smażone mięso Morskiego Króla w ziołach.
  • Tysiąc People Paella (千人パエリア Sen-nin Paeria?): Określone jako jego najlepsze danie przez jego córkę Lily, są to owoce morza i grzanki smażone na gigantycznej patelni. 

Relacje

Lily Enstomach

Wydaje się, że Lily Enstomach ma bardzo dobre relacje z ojcem była gotowa zaryzykować swoje życie za ojca. Bardzo troszczy się o niego i widać, że jest on dla niej bardzo ważny.

Dorry i Brogy

Panz Fry powiedział, że przyjaźnił się z Dorrym i Brogym kiedy byli dziećmi nie wiemy jakie mieli dalsze relacje ze sobą.

Magma Heat Cooking.png

Panz Fry gotuje nad wulkanem.

Ciekawostki

  • Pomimo, że jest ojcem Lily Enstomach, ma inne nazwisko.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki