FANDOM

175px-Luffychibi.png

Pam-Pamięciowoc - Diabelski Owoc typu Paramecia pozwalający władającemu zmieniać wspomnienia ludzi w kliszę filmową, aby móc nimi manipulować. Został zjedzony przez Charlotte Pudding.

Etymologia

  • Memo pochodzi od angielskiego słowa memory oznaczającego "pamięć".
  • W angielskich wersjach owoc nazwany jest Memo-Memo Fruit i ma tę samą etymologię, co japońska wersja.

Mocne i słabe strony

Pudding Alters Reiju's Memories

Pudding usuwa wspomnienia i zastępuje je innymi.

Sięgając głowy swojego celu, użytkownik może wyodrębnić jego wspomnienia na kształt kliszy filmowej. Poprzez wycinanie poszczególnych klatek, może usunąć część jego wspomnień lub też zastąpić je innymi. Wycięte wspomnienia mogą być o dziwo przechowywane przez długi okres czasu poza faktycznym użyciem. Zdolność ta może być kluczowa w zmianie zdania celu do określonej sytuacji. Wydaje się, że proces modyfikacji wspomnień jest dość bolesny dla osoby atakowanej.

Do wykorzystania mocy owocu konieczne jest, aby cel znajdował się w zasięgu rąk władającego. Dodatkowo musi być unieruchomiony i odseparowany do czasu zakończenia procesu modyfikacji pamięci. Dodatkowo w przeciwieństwie do innych owoców modyfikujących pamięć. Władający nie jest w stanie jednocześnie modyfikować wspomnień osoby trzeciej która świadomie lub nie uczestniczy w procesie modyfikacji pamięci danego celu. Dodatkowo aby zmodyfikować wspomnienia potrzebne są nożyczki.

Poza tym władający jest narażony na standardowe słabości Diabelskich Owoców.

Zastosowanie

Techniki

Nawigacja