FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Palms na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Palms[2] - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego.

Wygląd

Palms jest szczupłym mężczyzną, o kręconych czarnych włosach i podmalowanych na czarno oczach, przez co bardziej upodabnia się do pandy z której czerpie swój styl ubioru. Część stroju wykonana jest prawdopodobnie z futra pandy, oraz głowę pandy jako nakrycie głowy. Nosi również parę naramienników, zabezpieczonych pasami ciągnącymi się w poprzek klatki piersiowej, oraz długie pasiaste rękawice, niemal sięgające ramion. Pozostała część stroju również wydaje się być wykonana z futra, jednak tym razem przypomina bardziej lamparta.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Palmsa poza tym, że jest lojalny wobec Białobrodego mówiąc do niego "Ojcze" i przybywając do Marineford z misją ratowania Portgas D. Ace'a. Można przypuszczać że wykształcił silną więź z załogą Piratów Białobrodego.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Palms staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Plik:Palms'ship.jpg

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Palms wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go uratować. Walczy z siłami Marynarki zarówno na zewnątrz zatoki jak i na głównym polu bitwy. Gdy na polu bitwy pojawia się oddział Pacifistów Palms zastanawia się czym oni tak naprawdę są. Nieco później Palms ponownie zjawia się na polu bitwy zeskakując z pokładu ukrytego statku Białobrodego. Do walki dołącza z pozostałymi dowódcami przy małej pomocy Oarsa.

Akt po Wojnie

Palms razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Palms staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji z Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Bronie

Palms Battle.png

Palms atakuje Marynarkę używając miecza.

Palms dzierży długi zakrzywiony miecz, którego rękojeść przypomina trzy pędy bambusa. Wzór ten pojawia się również na jego pirackim statku. Wydaje się posiadać pewne umiejętności w jego użyciu.[3]

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World Strona 133, Dzień urodzin Palmsa.
  2. One Piece Green: Secret Pieces strona 363, Imię Palmsa
  3. One Piece Manga — Tom 57 Rozdział 553, Palms atakuje Marynarkę za pomocą miecza.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki