Fandom

One Piece Wiki

Onigumo

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Onigumo jest oficerem Marynarki i posiada stopień Wiceadmirała.

Wygląd

Onigumo jest wysokim, dobrze zbudowanym mężczyzną w średnim wieku. Ma pomarszczoną twarz oraz ciągle ponurą minę. Pozatym wydaje się być nałogowym palaczem, ponieważ można go zobaczyć ciągle z papierosem w ustach. Dodatkowo jego lewe ucho jest ozdobione złotym kolczykiem. Onigumo ma bardzo długie, rozczochrane ciemne włosy oraz srebrny hełm, z którego zwisa na czerwono pofarbowany kosmyk włosów. Z przodu hełmu są dwa złote smoki, których ogony są z sobą powiązane i tworzą koło. Podobnie jak niemal wszyscy jego koledzy nosi biały, oficerski płaszcz, na którym po lewej stronie przypięta jest odznaka. Nosi szary garnitur, który pasuje do jego ponurej miny. Pod spodem nosi ciemnozieloną koszulę oraz jasnoszary krawat.

Osobowość

Onigumo jest twardym Oficerem, który nie toleruje sprzeciwu do jego rozkazów. Zastrzelił na swoim statku swojego podwładnego, który w Enies Lobby sprzeciwił mu się zestrzelić inny okręt wojenny marynarki.

Fabuła

Akt Enies Lobby

Onigumo jest komendantem okrętu wojennego Marynarki, częścią Floty Buster-Call, która zaatakowała Wyspę Sprawiedliwości Enies Lobby, na żądanie Spandama. Wydał rozkaz zniszczenia okrętu wojennego, na którym walczyli Luffy i Lucci.

Pomimo, iż Piraci Słomianego Kapelusza uciekli i uwolnili Nico Robin, to Onigumo nie traci swojej rangi.

Akt Marineford

W Marineford występują wszyscy Wiceadmirałowie, kiedy blokują atak Piratów.

Moce i Umiejętności

Diabelski Owoc

Przy pierwszym ataku na Marineford Onigumo używa nienazwanej jeszcze mocy diabelskiego owocu, przy której jak pająk formuje większą ilość rąk z włosów, którymi może trzymać 8 mieczy. Później możemy go zobaczyć z tułowiem owada, w momencie gdy Oars III rozpoczyna atak.

Haki

Główna strona: Haki

Onigumo zdecydowanie potrafi posługiwać się Haki, czyli umiejętnością wyczuwania duchowej energii innych istot, inaczej zwaną Ambicją. Wiemy to dzięki informacji doktora Fishbonen'a zajmującego się Coby'm, który wspomniał, że każdy Wiceadmirał Marynarki oraz wszyscy powyżej tego stopnia są w stanie jej używać. Jednak nie wiadomo jakiego rodzaju haki opanował wiceadmirał, ponieważ nie było to pokazane w żadnej sytuacji.

Różnice między Mangą a Anime

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki