FANDOM

175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku nightwish34.

One Piece Yellow: Grand Elements (ワンピース イエロー グランド エレメンツ Wan Pīsu Ierō Gurando Erementsu) jest trzecim databookiem. Został wydany 2 kwietnia 2007 roku, opublikowany przede wszystkim z tomów 24-46, uzupełniony o informacje z poprzednich tomów.

Ta książka kończy databook One Piece Red, ponieważ zawiera arkusze na temat każdego członka Piratów Słomianego Kapelusza i ich statków, kończąc na członkach Światowego Rządu napotkanych do tej pory (Marynarka, Cipher Pol, a nawet Shichibukai), również na temat ważnych załóg pirackich każdą nowo napotkaną podczas kolejnych aktów i nowych bohaterów, których spotkali Słomkowe Kapelusze od Jayi do Water 7.

Obejmuje on także pełny dziennik przygód z pierwszego aktu aż do końca Sagi Water 7, szczegółową encyklopedię One Piece, sześć części artu One Piece, która dzieli się na kilka przedmiotów artystycznych w całej serii i sześć historyjek Teatru Słomkowego. Książka kończy się mini-serią Hatchan'a Spacer na Dnie Morza.

Streszczenie

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki