Fandom

One Piece Wiki

One Piece: Pirate Warriors

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

One Piece: Kaizoku Musou (ワンピース海賊無双 Wan Pīsu: Kaizoku Musō?) to slasher, w którym gracze wcielają się w bohaterów japońskiego komiksu i animacji pod tytułem One Piece. Gra jest pobocznym tytułem znanej seriiDynasty Warriorsi zawiera w sobie wszystkie najważniejsze cechy przedstawicieli tego cyklu. Za jej produkcję odpowiada studio Omega Force, które od lat pracuje na kolejnym odsłonami Dynasty Warriors.

Manga One Piece jest najpopularniejszym i najlepiej sprzedającym się komiksem w Kraju Kwitnącej Wiśni, którego pojedyncze tomy rozchodzą się w kilku milionach egzemplarzy. Jego rozbudowana i wielowątkowa fabuła przedstawia losy młodego chłopaka o imieniu Monkey D. Luffy, posiadającego nadnaturalne zdolności początkującego pirata oraz jego równie ekscentrycznej załogi, która wraz z nim poszukuje słynnego skarbu ukrytego przez legendarnego korsarza Złotego Rogera.

W grze zobaczymy najważniejsze przygody Luffy`ego przedstawione na kartach komiksu. Jego fani powinni być więc usatysfakcjonowani. Niestety, osoby nie znające źródłowego materiału mogą poczuć się nieco zagubione w natłoku różnych wątków i postaci. Komiksowe perypetie pirackiej załogi przedstawiono w trybie fabularnym, osobnym dla każdego z grywalnych bohaterów. Twórcy umieścili w nim też specjalne scenariusze, jakich nie uświadczymy w mandze, pozwalające zobaczyć alternatywną wersje ukazanych w niej wydarzeń. Fabuła przedstawiona jest w postaci przerywników filmowych powstałych na silniku gry, które łudząco przypominają animowaną adaptację One Piece.

Główną atrakcją gier spod szyldu Dynasty Warriors jest szybka rozgrywka i walka z dziesiątkami, często podobnych do siebie przeciwników. Gracz steruje wybranym bohaterem, obserwując go z perspektywy trzeciej osoby. Naszym celem jest najczęściej pokonanie wszystkich wrogów znajdujących się w danej lokacji. W czasie potyczek dysponujemy różnymi technikami i atakami przypisanymi do poszczególnych przycisków pada. Ataki te możemy rozwijać między misjami, wykorzystując zdobyte punkty doświadczenia.

W przeciwieństwie do innych przedstawicieli cyklu Dynasty Warriors, One Piece: Pirate Warriors wprowadza elementy znane z platformówek oraz stawia o wiele większy nacisk na filmowość i intensywność pojedynków z bossami. Walki te są znacznie dłuższe, wieloetapowe i bardziej atrakcyjne wizualnie, bowiem w ich trakcie możemy między innymi zmieniać areny na jakich walczymy i stosować specjalne techniki oraz ataki.

Lokacje są podzielone na dwie kategorie. Do pierwszej zaliczają się poziomy charakterystyczne dla serii Dynasty Warriors. Są one podzielone na terytoria, które zdobywamy pokonując wszystkich znajdujących się w nich przeciwników. W drugiej kategorii znajdują się poziomy przygodowe, które możemy swobodnie zwiedzać.

Postacie

Postacie grywalne

Wsparcie

Przeciwnicy

Drużynowe Mini-Bossy

Roli gościnnej

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki