Fandom

One Piece Wiki

One Piece: Historia Romance Dawn

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku Buzzek.

One Piece: Historia Romance Dawn to specjalny półgodzinny odcinek i reprodukcja historii z mangi Romance Dawn v.1 w anime.

Opis

Streszczenie

Monkey D. Luffy zjadł całe tygodniowe zapasy swojej załogi, dlatego używając Mini-Merry miał zdobyć nowe zapasy żywności. Po wielu dniach trafia na wyspę, która zostaje zaatakowana przez kapitana Galley'a. Luffy pokonuje pirata i jego załogę i wychodzi na wyspę. Poznaje tam Silk, która, gdy dowiaduje się, że Luffy jest piratem, atakuje go. Luffy toczy jeszcze dwie walki z Galley'm, podczas których ukazują się jego zdolności. Podczas ostatniej, kapitan przygniata nogą słomiany kapelusz Luffy'ego i wrzuca go do wody. Później, atakuje z armat wioskę, niszcząc drugi "skarb", skarb Silk. Wściekły Luffy wystrzeliwuje się w stronę jego statku, jednak zostaje zestrzelony z armat. Ratują go przyjaciele, którzy przylatują w tej samej chwili używając Thousand Sunny. Później, Luffy wchodzi na statek przeciwnika i używając techniki Gear Third niszczy jego skarb, czyli pieniądze, które włożył w budowę statku. Podczas napisów końcowych, załoga Luffy'ego odpływa, podczas gdy mieszkańcy wioski zajęli się jej naprawą.

Pełny Opis

Obsada

Różnice między mangą a anime

  • Główną różnicą jest czas akcji, manga ma miejsce przed Rozdziałem 1/Odcinkiem 1, a jako anime jest to okres po pojawieniu się Brooka w załodze. Wiąże się z tym wiele innych różnic:
  • Ponieważ Silk jest pierwowzorem Nami i obie dziewczyny wyglądają w mandze podobnie, wygląd Silk na potrzeby specjalnego odcinka anime został zmieniony.
  • W mandze, zostało powiedziane dosyć dużo o Shanksu, podczas gdy w anime zostało to skrócone.

Ciekawostki

  • W niektórych momentach Luffy zdaje się być bezsilny mimo swoich możliwości, dzieje się tak dlatego, że odcinek specjalny jest wzorowany na historii z początków przygody Luffy'ego.
  • Podczas napisów końcowych w odbudowie miasta pojawiło się wiele żartów Ody, takich jak Pandaman, Minatomo, Sam i Motzel.
  • Po użyciu Gear Third, Luffy się nie pomniejszył.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki