Fandom

One Piece Wiki

Olive

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Olive jest okrutnym piratem, który został schwytany i wysłany do Impel Down. Została ukazana w anime w krótkiej retrospekcji Hannyabala. Uwiodła i próbowała uciec, ale zostało to udaremnione przez Magellana. Jej nagroda za głowę to Bsymbol.gif50.000.000, więc prawdopodobnie została skazana na poziom 3.

Wygląd

Olive Wearing an Impel Down Guard Uniform.png

Olive ubrana w strój strażnika Impel Down.

Olive jest wysoką, dobrze ubraną, szczupłą, wyglądająca jak zamożna kobietą i sukcesywnym piratem. Ubiera się w pomarańczową koszulkę, z wielkim dekoltem odsłaniającym jej duże piersi, a jej szerokie biodra są bardzo proporcjonalne, przez co ma wyraźną, idealną figurę klepsydry. Ma duży pasek przymocowany wokół talii, niebieski jean bikini bottom, koraliki na szyi i wokół bioder i różowe żabotowe buty. Nosi również różowy płaszcz kapitana i złote, małe, kuliste kolczyki. Na głowie nosi różową Bicorne z wielkim, białym piórem i złotą obręczą przed nim, z którego wychodzą jej długie oliwkowe włosy i dochodzą do szyi w dwóch kępach. Jej oczy również są oliwkowe.

Kiedy znokautowała Hannyabala, ukradła mu mundur, który pasował na nią idealnie, tak, że stała się podobna do Domino. Kiedy Magellan udaremnił jej tę próbę ucieczki, została ubrana w standardowy więzienny strój Impel Down.

Osobowość

Jest przebiegła i silna, używa wyglądu, aby oczarować i uwieść ludzi, aby dostać to co chce. Gardzi mężczyznami, że tak łatwo jest ich oszukać. Jej oczy błyszczą złowrogą czerwienią, gdy ma zamiar zrobić coś złego.

Historia

Olive uniform.png

Olive złapana po nieudanej próbie ucieczki.

Olivia pojawiła się pierwszy raz w retrospekcji Hannyabala, około 20 lat temu. Była pierwszym więźniem, którym się zajmował, a ona z sukcesem obniżyła jego czujność, znokautowała go i ukradła mu ubrania, aby uciec. Niestety dla niej, zaraz po tym, jak przywdziała mundur, złapał ją ówczesny szef-opiekun Magellan, który nagle pojawił się za nią. Następnie została złapana przez dwóch strażników i bezsensownie walczyła.

Umiejętności

Olive jest najwyraźniej silną piratką, skoro jej niesława, pozwoliła jej zdobyć nagrodę Bsymbol.gif50.000.000. Podobnie jak Nami używa swoich kobiecych wdzięków, by złapać męskich przeciwników, ale jest też wystarczająco silna, by podnieść ogromny młot i zadać nim silne uderzenie w głowę Hannyabala.

Ekwipunek

W retrospekcji widzimy, że używa ogromnego młota do znokautowania Hannybala.

Ciekawostki

Przypisy

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki