FANDOM

Trans. Kung-Fu

Transwestyckie Kung-Fu to styl walki używany przez Benthama. Składa się głównie z kopnięć, a wzięty jest z tańca baletowego. Większość pozycji to nie pozycje sztuk walki, ale figury baletowe. W odpowiedzi na pytanie czytelnika, Oda odpowiedział, że by nauczyć się Transwestyckiego Kung-Fu, należy przejść przez trzy kroki: po pierwsze, nauczyć się baletu, po drugie, nauczyć się karate i po trzecie, zacząć pracować w jednym z "tych" miejsc. Z powodu trudności wykonywanych ruchów, Bentham może wykonywać je tylko, gdy jest we własnym ciele, co czyni jego Diabelski Owoc bezużytecznym. W anime styl ten nazwany jest Baletowe Kung-Fu (バレエ拳法 Barē Kenpō, dosłowne znaczenie: "Pierwsza Droga Baletu").

Techniki

Techniki Benthama

Bentham's Swan Arabesque

Bentham powala Sfinksa swoją Łabędzią Arabeską.

  • Łabędzia Arabeska (白鳥アラベスク Hakuchō Arabesuku): Bentham wyprowadza potężne kopnięcie, zwykle po serii słabszych kopnięć i uderzeń. Moc ataku jest równa technice Baranina a'la Mouton Shot Sanjiego. Arabeska to pozycja w balecie, w której jedna noga jest podniesiona. Technika nazywana jest także Swan Arabesque (白鳥 (スワン) アラベスク Suwan Arabesuku). W tłumaczeniu Viz Manga atak nazwany jest White Swan Arabesque, w dubbingu FUNimation Ultimate Swan Arabesque, a w dubbingu 4kids Swan Dive.
  • Transwestycki Zryw (オカマデャーッシュ Ōkama Dasshu): Bentham odbija się od ziemi kilka razy i rozpoczyna wielki skok w przód. Dzięki swoim długim nogom, Bentham potrafi przeskoczyć w ten sposób długie dystanse. W anime i tłumaczeniu Viz Manga znany jest jako Swan Dash (スワンダッシュ Suwan Dasshu). W dubbingu 4kids atak nazwany jest Primadonna, a w dubbingu FUNimation zachowuje oryginalną nazwę.
  • Balet Pełen Krwi, Potu i Łez (血と汗と涙のルルヴェ Chi to Ase to Namida no Ruruve, dosłowne znaczenie: "Postawa na Palcach Pełna Krwi, Potu i Łez"): Dzięki sile nóg, Bentham może wbiec na pionową ścianę. Relevé oznacza "stać na palcach". W tłumaczeniu Viz Manga technika nazwana jest Relevé of Blood, Sweat and Tears, a w dubbingu FUNimation po prostu Relevé.
  • Transwestyckie Pięśczoty (どうぞオカマい拳 (ナックル) Dōzo Okamai Nakkuru, dosłowne znaczenie: "Nie Zwracaj Uwagi na Moją Pięść"): Bentham uderza przeciwnika w twarz. W tłumaczeniu Viz Manga atak nazwany jest Pardon My Oh Come My Way Knuckle.
  • Pijacki Balet - Jezioro Łabędzie (うらぶれ白鳥 (スワン) 舞踏会 Urabure Suwan Butōkai, dosłowne znaczenie: "Drżący Łabędzi Taniec"): Bentham atakuje przeciwnika serią kopnięć i uderzeń. Podczas wykonywania tej techniki, łabędzie Benthama wyglądają na pijane i wystawiają swoje języki. Atak jest przygotowaniem do Łabędziej Arabeski. W tłumaczeniu Viz Manga atak nazwany jest Drunken Swan Soiree, w dubbingu FUNimation Degenerate Swan Dance Recital, a w dubbingu 4kids Smiling Swan Soiree.
  • Transwestycki Cios (オカマチョップ Okama Choppu): Bentham uderza przeciwnika w oko, oślepiając go. Jest to przygotowanie do Baletkick. W dubbingu FUNimation i anime atak nazwany jest Ballet Chop, w dubbingu 4kids Karate Chop, a w tłumaczeniu Viz Manga Swan Chop.
  • Baletkick (蹴爪先 (ケリポアント) Keri Poanto, dosłowne znaczenie: "Pierwszy Pointe Kopiącego Szponu"): Po oślepieniu przeciwnika Transwestyckim Ciosem, Bentham wyskakuje w powietrze i kopie wroga w twarz obiema stopami. Kopanie trwa, póki przeciwnik nie wyląduje w pobliskim budynku. W tłumaczeniu Viz Manga i dubbingu FUNimation atak nazwany jest Kick Pointe, a w dubbingu 4kids Tip-Toe Kick.
  • Maskarowy Bumerang (マスカラブーメラン Masukara Būmeran): Bentham zdejmuje swój tusz do rzęs i rzuca nim w przeciwnika, po czym tusz wraca do jego ręki. Maskara Benthama ma kształt ostrza, więc przy ataku tnie przeciwnika.
  • Wspomnienie Tamtego Letniego Dnia (グラン鞭打 (フエッテ) あの夏の日の回想録 (メモワール) Guran Fuette Ano Natsu no Hi no Memowāru, dosłowne znaczenie: "Grand Fouetté: Wspominam te Letnie Dni"): Po zakręceniu się 320,000 razy, Bentham wykonuje potężne kopnięcie. Siła ataku nie została jednak pokazana, gdyż Sanji zdołał go uniknąć. W tłumaczeniu Viz Manga atak nazwany jest Memoir of that Summer Day, w dubbingu FUNimation Memoirs of a Summer's Day, a w dubbingu 4kids Spinning Summer Pirouette.
  • Primabalerina (主役技 (プリマ) Purima, dosłowne znaczenie: "Umiejętność Prowadzenia"): Bentham zdejmuje łabędzie ze swoich ramion i nakłada je na stopy. Gdy kopie, szyje łabędzi wydłużają się, dzięki czemu zwiększa się zasięg techniki. Po wbiciu w kamienną ścianę, atak zostawił po sobie idealną dziurę bez żadnych innych zniszczeń. Według Benthama, siła jego ataków w tej formie jest równa sile strzału z broni palnej. Prawy łabędź jest kobietą, a lewy mężczyzną. W tłumaczeniu Viz Manga atak nazwany jest Prima Ballerina, a w dubbingu FUNimation The Prima of Balet Kenpo.
  • Łaa-będzie Wybuch (爆撃白鳥 (ボンバルディエ) Bonbarudeie, dosłowne znaczenie: "Bombardujący Łabędź"): Po użyciu Primabaleriny, Bentham wykonuje kopnięcie. Jednak przed prawdziwym kopnięciem, Bentham wykonuje serię fałszywych, które mylą przeciwnika. W tłumaczeniu Viz Manga i dubbingu 4kids atak nazwany jest Swan Bombardier, a w dubbingu FUNimation Bombardier.
  • Wspomnienie Tamtego Zimowego Nieba (あの冬の空の回想録 (メモワール) Ano Fuyu no Sora no Memowāru, dosłowne znaczenie: "Wspominam te Zimowe Noce"): Po użyciu Primabaleriny, Bentham wyskakuje w powietrze i zaczyna robić salta. Po zakręceniu się wystarczającą ilość razy, spada na ziemię pod kątem 45 stopni i wykonuje potężne kopnięcie. Siła ataku nie została jednak pokazana, gdyż Sanji zdołał go uniknąć. W tłumaczeniu Viz Manga i dubbingu 4kids atak nazwany jest Winter Wonderland Jete, a w dubbingu FUNimation Memoirs of a Winter Sky.
  • Łaa-będzie Wybuch Arabeski (爆撃白鳥 (ボンバルディエ) アラベスク Bonbarudeie Arabesuku, dosłowne znaczenie: "Bombardująca Łabędzia Arabeska"): Jest to najsilniejszy atak Benthama. Po użyciu Primabaleriny, Bentham wzbija się w powietrze i wykonuje technikę Łaa-będzie Wybuch. W tłumaczeniu Viz Manga i dubbingu 4kids atak nazwany jest Swan Bombardier Dive, a w dubbingu FUNimation zachowuje oryginalną nazwę.

Ciekawostki

  • Pokazano dwa style Transwestyckiego Kung-Fu.
    • Oba opierają się na atakach z użyciem tuszu do rzęs i samych rzęs.
  • Do tej pory, Bentham jest jedynym znanym mistrzem Transwestyckiego Kung-Fu.

Nawigacja