Fandom

One Piece Wiki

Oimo

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Oimo(オイモ) - Jest jednym z dwóch gigantów, którzy przez pięćdziesiąt lat strzegli drugiej bramy na Enies Lobby. Obecnie prawdopodobnie wrócił do Elbaf.

Wygląd

Oimo.png

Zbliżenie na twarz Oimo.

Oimo jest gigantem, który ma świński nos i jest bardzo pulchny. Ma długie, pomarańczowe włosy skrywane pod purpurowym hełmem o stalowych krawędziach i jasnoróżowym wachlarzu pośrodku. Jego strój wygląda niczym wikinga. Składa się z jasnej, zielonej koszuli na krótki rękaw z wcięciem obszytej brązowymi paskami na brzegach. Jego spodnie są szare, a buty czarne z wywiniętymi cholewami. Na wierzch zakłada ciemno-różową, wiązaną tunikę obszytą u góry futrem. Całość wiąże czarny pas ze złotą, ozdobną klamrą. Zwykle walczy maczugą nabijaną ćwiekami.

Galeria

Osobowość

Jest bardzo pewny swoich umiejętności i odnosi się arogancko do swoich przeciwników. Po przegranej zdradza swoje prawdziwe oblicze. Jest mu żal, że nie może dotrzymać obietnicy i nigdy nie uwolni Dorry'ego i Brogy'ego. Na wiadomość, że ich oszukano postanawia się zemścić na marynarce. Po wszystkim bardzo się cieszy, że może wreszcie odnaleźć kapitanów, że zakończyli oni swój spór.

Historia

Fabuła

50 lat temu

Saga Water 7

Akt Enies Lobby

Moce i Umiejętności

Jako gigant Oimo jest nie tylko wielokrotnie większy od przeciętnego człowieka, ale i wielokrotnie silniejszy i wytrzymalszy. Trzeba pamiętać, że przez wiele lat był piratem oraz przez 50 lat nie przepuścił wraz z Kashim żadnych nieproszonych gości przez drugą bramę Enies Lobby.

Broń

Oimo włada ogromną drewnianą nabijaną metalowymi ćwiekami maczugą.

Walki

  • Oimo i Kashi kontra Kairi Destroyers
  • Oimo i Kashi kontra Rodzina Franky
  • Oimo kontra Brygardziści Kompani Galley-La
  • Oimo, Kashi i Soge King kontra Oficerowie marynarki i Agenci rządowi
  • Oimo, Kashi, Rodzina Franky i brygardziści Galley-La kontra część Just Eleven Jurymen, Oficerowie marynarki i Agenci rządowi

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki