Fandom

One Piece Wiki

Odcinek 9

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Honorowy kłamca? Kapitan Usopp! to dziewiąty odcinek One Piece.

Opis

Streszczenie

Monkey D. Luffy, Roronoa Zoro i Nami docierają na Wyspę Syrup w celu znalezienia statku. Poznają tam długonosego kłamcę - Usoppa. O statek proszą Kayę, najbogatszą mieszkankę wyspy i przyjaciółkę Usoppa. Przeszkadza im w rozmowie lokaj dziewczyny - Kurahadol.

Pełny Opis

O poranku Usopp biegnie przez wyspę krzycząc, że pojawili się piraci. Nami informuje załogę, że w obecnym stanie nie mają szans dotrzeć na Grand Line. Luffy odpowiada, że woli mięso od ciągłego jedzenia jabłek, Zoro dodaję, że przydałaby się też sake. Nawigator miała na myśli, że na Grand Line jest wiele piratów z potężnymi okrętami. Luffy mówi, że się z nimi zakumulują. Nami nie zwraca na to uwagi i mówi, że potrzebują więcej ludzi i uzbrojony statek. Słomiany mówi, że potrzebują kucharza i grajka. Nami obiera kurs na południe, w stronę małej wyspy. Chłopaki nadal myślą o jedzeniu. Tymczasem zasapany Usopp dobiega do centrum wioski i wykrzykuje, że to o piratach wyło kłamstwem. Nagle obrywa w głowę garnkiem. Z domów zaczynają wychodzić wściekli mieszkańcy i gonić kłamcę, który tylko na to czekał. Usopp kryje się na drzewie ciesząc się z dobrego uczynku. Zostaje znaleziony przez dwójkę chłopców – Piiman i Ninji, czyli połowę załogi kapitana Usoppa. Ostatni członek załogo – Tamanegi, nadbiega znad wybrzeża krzycząc, że zjawili się piraci.

Usopppp.jpg

Usopp

Zdziwiony Usopp odpowiada, że to był tylko żart. Chłopak zaprzecza i mówi, że widział dwie łodzie. Usopp zamierza uciec wymawiając się przekąską, dodaje, że umrze, jeśli jej nie zje, załoga nadal mu nie wierzy i nazywa kłamcą. Nie wierzą jak pirat może bać się innych piratów. Tamanegi mówi, że widział znak błazna Buggy’ego, a na łodziach jest tylko trójka ludzi. Na tę wiadomość Usopp postanawia bronić wioskę i biegnie na nabrzeże. Słomiani wychodna brzeg. Luffy cieszy się, że będzie mógł zjeść mięso. Zoro zauważa ruch w krzakach i radzi zachować ostrożność. Po chwili rozpoczyna się ostrzał i pojawiają się dziesiątki flag. Luffy jest tym zachwycony, co irytuje Nami. Pojawia się Usopp, twierdzi, że jest kapitanem załogi piratów, która zajęła wyspę i jest ich 80 milionów. Luffy natychmiast mu wierzy, ale Nami mówi, że to ściema, a przerażony Usopp to potwierdza. Mówi, że 80 milionów to przesada, ale jest z nim wielu silnych wojowników. Nami twierdzi, że jest ich tylko trójka, przerażeni chłopcy uciekają. Usopp się nie poddaje i zaczyna mierzyć w Luffy’ego. Kapitan odpowiada, że mówiąc o strzelaniu ryzykuje własne życie i że nie jest to zabawka do straszenia ludzi. Zoro dodaje, że Usopp mierzy właśnie do prawdziwego pirata. Przerażony Usopp poddaje się. Chłopaki zaczynają się z niego śmiać, a Słomiany mówi, że tylko powtórzył słowa Shanks’a. Okazuje się, że Luffy zna ojca Usoppa, który jest w jego załodze strzelcem. Załoga przenosi się do knajpy. Luffy mówi, że poznał Yasopp’a kiedy był mały i natychmiast rozpoznał jego syna, dodaje, że jest niesamowitym strzelcem. W retrospekcji wspomina trening Yasopp’a oraz to, że jak się upija zaczyna opowiadać o swoim synu, którego porzucił dla piractwa. Usopp mówi, że jest dumny z ojca pirata. Nami natychmiast wykorzystuje nową znajomość i pyta się o statek.

Kaya i Usopp.jpg

Kaya i Usopp

Długonosy odpowiada, że to bardzo mała wioska, ale Zoro zauważa na wzgórzu spory dworek. Usopp wybiega twierdząc, że musi coś zrobić. Kaya rozmawia ze swoim lokajem o możliwości spotkania z Usopp’em, Kurahadol stanowczo odmawia i mówi, że może być zrzędą, ale i tak się nie zgadza. Usopp biegnie na wzgórze i włamuje się na teren rezydencji, następnie wspina na drzewo i zaczyna rozmawiać z dziewczyną. Kaya mówi, że chce go przyjmować jak gościa, ale Kurahadol się nie zgadza. Usopp odpowiada, że i tak by się dusił w tak małym pokoju, ponieważ jest dzielnym wojownikiem mórz. Zaczyna opowiadać bajkę o tym jak walczył z ogromną złotą rybką na biegunie południowym. Tymczasem reszta załogi Usoppa zjawia się w barze i pyta słomianych, co zrobili z ich kapitanem. Luffy mówi, że mięso było dobre, a Zoro z uśmiechem odpowiada, że ich kapitan został zjedzony. Chłopcy nazywają Nami baba-jagą. Kiedy dowiadują się, że to był żart prowadzą słomianych w stronę rezydencji. Mówią, że ich kapitan przychodzi tam kłamać od śmierci rodziców panienki. Luffy zamierza iść tam i zapytać o statek, nie słucha ostrzeżeń i wspina się na ogrodzenie. Kiedy się rozciąga reszta chwyta się go, aby go powstrzymać, wszyscy zostają wystrzeleni za ogrodzenie. Usopp zaczyna uspokajać panienkę Kayę, że to tylko jego przyjaciele. Luffy już zamierza zapytać o statek, ale zjawia się Kurahadol. W wiosce pojawia się dziwny gość idący tyłem.

Postacie

Walki i wydarzenia

Nawigacja

Akt Wioska Syrup
Saga East Blue
Rozdziały Mangi
22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
33 34 35 36 37 38 39 40 41
Odcinki Anime
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Więcej w Fandom

Losowa wiki