Fandom

One Piece Wiki

Odcinek 70

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

250px-Sukesukenomi3.jpg
Tylko raz chciałem być niewidzialny!

Ten artykuł jest zbyt słabo zilustrowany.

To hasło posiada zbyt mało, lub wcale nie zawiera grafik. Jeżeli możesz dodaj odpowiednie obrazki do artykułu aby go zilustrować zgodnie z zaleceniami dotyczącymi grafik.

Prehistoryczna wyspa. Mroczne Little Garden. to siedemdziesiąty odcinek One Piece.

Opis

Streszczenie

Vivi ostrzega słomkowych, że na Grand Line trzeba zawsze zachować czujność, ale piraci wydają się ignorować te rady i zachowywać nieroztropnie. Nami uspokaja ją twierdząc, że w razie zagrożenia można na nich polegać. W międzyczasie, na innej wyspie, Miss Goldenweek, po kilku dniach trzymania w rękach kartki, informuje Mr. 3, że to rozkazy od szefa. Piraci Słomianego Kapelusza docierają do Little Garden które wydaje się nieprzyjaznym i niebezpiecznym miejscem. Luffy decyduje się zbadać wyspę razem z Vivi i Carue. Zoro i Sanji, po krótkiej kłótni, decydują się na konkurs myśliwski o to kto przyniesie więcej upolowanego mięsa. Usopp i Nami po chwili orientują się, że zostali całkiem sami. Nawigatorka przypomina sobie, że gdzieś czytała o tej wyspie więc biegnie do swej kajuty i wraca z książką. Odcinek kończy się pojawieniem olbrzymiej, podobnej do człowieka, istoty tuż przy statku który sprawia, że Nami z przerażenia krzyczy i upuszcza książkę.

Pełny Opis

Luffy pyta Vivi czy znowu zacznie padać śnieg. Księżniczka stwierdza, że jest to możliwe gdyż Grand Line jest nieprzewidywalna, a żelazną zasadą jest by nigdy nie lekceważyć tego morza. Po chwili pojawia się Sanji z napojami, a zdolności picia przez słomkę Carue przyciągają uwagę wszystkich chłopaków na statku. Vivi nie jest w stanie pojąć jak Słomkowi mogą się tak zachowywać. Nami uspokaja ją, mówiąc by się nie zamartwiała, gdyż stwierdziła, że chłopaki poradzą sobie w wypadku zagrożenia. W zasięgu wzroku pojawia się delfin który okazuje się kilkukrotnie większy od statku. Załoga szybko bierze się w garść i z powodzeniem ucieka przed morskim ssakiem. Na horyzoncie piraci dostrzegają Little Garden. W tym samym czasie na innej wyspie, przypominającej ośrodek wczasowy, przebywająca tam Miss Goldenweek mówi swemu partnerowi - Mr. 3 - o ogarniającej ją nudzie. Jej partner odpowiada, że powinni cieszyć się przysługującymi wyższym oficerom wakacjami, aż nie otrzymają nowych rozkazów. Równocześnie zwraca jej uwagę, że przez ostatnie kilka dni nie robiła nic poza patrzeniem się na kawałek papieru w swych dłoniach. Na pytanie dotyczące treści kartki Miss Goldenweek odpowiada, że to rozkazy od szefa. Mr.3 zabiera jej kartkę, i po przeczytaniu wiadomości, ogłasza, że pokaże im jak przerażająca może być organizacja przestępcza. W międzyczasie Piraci Słomianego Kapelusza podpływają do wybrzeży Little Garden (z angielskiego Mały Ogród) i stwierdzają, że słowo "mały" nie pasuję zbytnio do nazwy wyspy. Vivi martwi się tym co Miss All-Sunday powiedziała na temat wyspy. Spanikowany Usopp proponuje by załoga popłynęła dalej bez zatrzymywania się ale Nami przypomina o potrzebie nastawienia Log Pose a Sanji dodaje, że trzeba uzupełnić zapasy prowiantu na dalszą drogę. Postanawiają popłynąć w górę znalezionej rzeki by zobaczyć co jest w głębi wyspy. Wyspa zaczęła pokazywać słomkowym swoje "pazury": olbrzymi ptak o mała co nie porwał Sanjego,w oddali słychać było erupcję wulkanu a gigantyczny tygrys padł martwy na ich oczach. Nami, przerażona wyspą, zdecydowała, że załoga powinna cichutko poczekać na statku aż Log Pose nie będzie gotowy i natychmiast po nastawieniu opuszczą wyspę. Niestety dla nawigatorki Luffy poczuł "zew przygody" : Poprosił kucharza o przygotowanie bento i ogłosił że zaraz wyrusza pozwiedzać wyspę. Początkowo Nami próbowała mu to wyperswadować ale po zobaczeniu jego miny skapitulowała rozumiejąc, że sprawa jest skazana na porażkę. Vivi decyduje się wsiąść Carue i towarzyszyć kapitanowi by zająć czymś swoje myśli. Po chwili cała trójka wyrusza zbadać dżunglę. Zoro również decyduje się na spacer po wyspie by zabić nudę ale Sanji zatrzymuję go i prosi by upolował i przyniósł coś jadalnego w celu uzupełnienia zapasów. Szermierz odpowiada prowokacyjnie, że przyniesie coś z czym kucharz nigdy by sobie nie poradził. Rozwścieczony tymi słowami "brewka" wyzywa "mecha" na konkurs myśliwski o to kto przyniesie więcej upolowanego mięsa. Obaj rozchodzą się w swoją stronę ogłaszając z góry swe zwycięstwo. Nami i Usopp rozpaczają nad zachowaniem reszty załogi by po chwili zdać sobie sprawę, że zostali "porzuceni" przez resztę załogi. Spędziwszy chwile w depresji nawigatorka biegnie do swej kajuty i zaczyna przeglądać swą bibliotekę gdyż przypomniała sobie, że o Little Garden gdzieś jednak słyszała. W międzyczasie drużyna Luffiego dostrzega dużego dinozaura. Vivi stwierdza, że Litttle Garden to prehistoryczna wyspa która nadal znajduje się w erze dinozaurów. Tymczasem, w innych częściach wyspy, Sanji napotyka i pokonuje Tyranozaura zaś Zoro pokonuje napotkanego Triceratopsa. W międzyczasie na Going Marry Nami wraca z książką i informuję, że powinni jak najszybciej opuścić wyspę. Po chwili dostrzegają sylwetkę olbrzymiej istoty zbliżającej się do statku. Nami z przerażenia krzyczy i upuszcza książkę.

Galeria

070 Little Garden.jpg
Little Garden widziane z oddali.
070 Suwlg.jpg
Słomiani u wybrzeży Little Garden.
070 miss.jpg
Miss Goldenweek - Pierwsze pojawienie się w Anime.
070 mr3.jpg
Mr. 3 - Pierwsze pojawienie się w Anime.
070 rozkazy.jpg
Rozkazy od szefa organizacji.
070 wyzwanie.jpg
Sanji i Zoro wyzywają się na pojedynek..
070 konkurs.jpg
...i rozchodzą się z góry ogłaszając swoje zwycięstwo.
070 tyr.jpg
Sanji pokonuje Tyranozaura.
070 tri.jpg
Zoro pokonuje Triceratopsa.
070 nieb.jpg
A tymczasem do Going Marry zbliża się niespodziewany "gość".

Postacie

Walki i wydarzenia

Walki

Sanji kontra Tyranozaur

Zoro kontra Triceratops

Nawigacja

Akt Little Garden
Saga Alabasta
Rozdziały Mangi
115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125
126 127 128 129
Odcinki Anime
70 71 72 73 74 75 76 77

Więcej z Fandomu

Losowa wiki