Fandom

One Piece Wiki

Odcinek 7

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Wielki pojedynek! Szermierz Zoro kontra Akrobata Cabaji to siódmy odcinek One Piece.

Opis

Streszczenie

Roronoa Zoro rozpoczyna walkę z Cabajim, drugim członkiem załogi Buggy'ego. W tym samym czasie, Monkey D. Luffy poznaje historię Buggy'ego związaną z Shanksem, gdy oboje byli piratami w tej samej załodze. Nami w międzyczasie kradła skarby Buggy'ego.

Pełny Opis

Słomiany puszcza rękę Buggy’ego. Nami informuje, że interesuje ją tylko mapa i skarb. Wstaje burmistrz i informuje, że to jego miasto i to on powinien je bronić. Dla jego bezpieczeństwa Luffy go nokautuje. Zoro przyznaje mu rację mimo wcześniejszych pretensji Nami. Luffy głośno nazywa Buggy’ego wielkim kinolem, co wszystkich zaskakuje, a klaun karze natychmiast odpalić Buggy Bombę. Słomiany używa Gomu Gomu no Fusen, aby odbić pocisk z powrotem w stronę piratów. Nami żąda wyjaśnień, czym dokładnie jest Luffy, odpowiada, że to był balon. Zjawia się Buggy, który użył swoich podwładnych, jako tarczy. Z gruzowiska wyłania się Mohji i informuje swojego kapitana, że to właśnie chłopak w słomianym kapeluszu go pokonał i jest on gumiakiem. Luffy przyznaje mu rację i prezentuje swoje umiejętności rozciągając sobie policzki. Wyłania się Cabaji, który użył Richi’ego do obrony przed bombą. Mówi, że nigdy nikt ich tak nie znieważył. Mohji ma do niego pretensje za to, co zrobił z lwem i atakuje go. Cabaji wystrzela go kopniakiem w stronę Luffy’ego, ten mówi, że przeszkadza i także kopniakiem posyła go w stronę ściany, treser traci przytomność. Cabaji prosi kapitana, aby pozwolił mu się nimi zająć, wskakuje na jednokołowiec i przedstawia się, jako szef załogi, akrobata Cabaji. Zoro staje na jego drodze, mimo że jest ranny chce z nim walczyć, ponieważ Cabaji używa mieczy. Akrobata natychmiast atakuje ziejąc ogniem i kopiąc szermierza w ranny bok. Nie przestaje i używa Morderstwa w Chmurze Dymu – zaczyna kręcić mieczem niczym śmigłem wzniecając tumany kurzu. Atakuje Zoro mieczem i ponownie kopie go w bok. Akrobata szydzi z przeciwnika, a Nami krzyczy na Luffy’ego, aby coś zrobił. Cabaji ponownie atakuje, Roronoa wstaje i pozwala się zranić. Mówi, że zamierza mu pokazać różnicę, jaka jest między nimi, zamierza zostać najlepszym szermierzem świata i nie przegra nawet raz. Nami odchodzi poszukać skarbu, życzy im powodzenia. Cabaji pokazuje swoją specjalność Atak Setki Bąków. Nami włamuje się do kryjówki piratów. Akrobata wjeżdża po ścianie budynku i zamierza zaatakować z powietrza, tymczasem Buggy używa Pełzające Dział Podziałowe i oddziela swoją dłoń, aby przytrzymać Zoro w miejscu. Powstrzymuje go Luffy nadeptując na jego dłoń. Mówi, że to walka Zoro i żeby nie przeszkadzał.

Tymczasem Nami znajduje stos złota zrabowanego przez piratów Buggy’ego, zostaje zaskoczona przez jednego z nich. Dziewczyna wykorzystuje swoje wdzięki i fakt, że pirat jest pijany do pokonania go. Znajduje przy nim klucz do skrzyni, w której jest mapa do Grand Line. Cabaji twierdzi, że nie potrzebuje pomocy kapitana, aby pokonać Zoro, myśli też, że jego przeciwnik poddaje się, bo jest zmęczony. Szermierz informuje go, że zmęczyły go jego dziwne akrobacje, na co Cabaji wścieka się i zamierza zabić, Zoro Techniką Prawdziwego Miecza. Zoro wstaje i wykonuje Demoniczne Cięcie używając wszystkich trzech mieczy. Akrobata zostaje ranny, upadając mówi, że załoga Buggy’ego została pokonana przez dwójkę złodziei. Roronoa go poprawia mówiąc, że są piratami, po czym informuje Luffy’ego, że idzie spać. Tymczasem Nami przenosi złoto w ogromnym worku, cieszy się, że jest go tak dużo i zamierza jak najszybciej opuścić wyspę. Buggy nie wierzy, że Luffy i Zoro są piratami i wyśmiewa ich słowa. Słomiany ze spokojem odpowiada, że zostanie Królem Piratów. Rozwścieczył tym klauna, który zaczyna mówić o jego podobieństwie do Shanks’a. Luffy chce się dowiedzieć gdzie jest czerwono włosy pirat, a nawet zmusić kapitana do odpowiedzi. Rozpoczyna się pojedynek. Buggy używa Bara Bara no Japanese Crackers, w każdej ręce trzyma po cztery sztylety oddziela tułów i wirując atakuje. Słomiany podskakuje, a następnie chwyta się latarni, aby uciec przed lecącymi sztyletami. Luffy atakuje Gomu Gomu no Pistol, chybia i łapie się drzewa, Buggy zamierza się, aby odciąć mu rękę i wtedy Luffy przyciąga się, aby uderzyć go Gomu Gomu no Stickle. Pirat unika ciosu odłączając głowę od reszty ciała. Załoga Buggy’ego obserwuje walkę, ze strachu nie włączają się do niej udając nieprzytomnych. Ponownie atakuje kapitan techniką Bara Bara no Canon, dłoń na chwilę zostaje złapana przez Słomianego, puszcza ją, przez co zostaje raniony, a rondo kapelusza przecięte. Chłopak wpada w szał nazywając swój kapelusz skarbem. Nami wspomina ich wcześniejszą rozmowę, w której Luffy powiedział jej o obietnicy złożonej Shanks’owi. Odłączona ręka Buggy’ego ciska w Luffy’ego sztyletem, kiedy ten robi unik wyrywa mu kapelusz. Podczas upadku Słomiany wspomina jak czerwono włosy obronił go przed Królem Mórz i podarował kapelusz. Ręka wraca do Buggy’ego, który zastanawia się jak coś tak starego może być nazywane skarbem skoro nie jest złotem ani srebrem. Słomiany odpowiada, że to kapelusz, Shanksa. Klaun zaczyna deptać kapelusz i złorzeczyć na czerwonowłosego, wtedy Luffy go atakuje. Chłopak chce wiedzieć, co ich łączyło skoro byli niegdyś na jednym statku. Odcinek kończy się, kiedy Buggy mówi, że Shanks to jedyny człowiek, któremu nigdy nie wybaczy.

Postacie

Walki i wydarzenia

Nawigacja

Akt Miasto Orange
Saga East Blue
Rozdziały Mangi
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
Odcinki Anime
4 5 6 7 8

Więcej z Fandomu

Losowa wiki