FANDOM

250px-Sukesukenomi3.jpg
Tylko raz chciałem być niewidzialny!

Ten artykuł jest zbyt słabo zilustrowany.

To hasło posiada zbyt mało, lub wcale nie zawiera grafik. Jeżeli możesz dodaj odpowiednie obrazki do artykułu aby go zilustrować zgodnie z zaleceniami dotyczącymi grafik.

Bądź twardy, Coby! Dziennik Coby'ego i Meppo o zmaganiach Marynarki to sześćdziesiąty ósmy odcinek One Piece.

Opis

Streszczenie

Coby ciężko pracuje, żeby zostać ważnym człowiekiem w Marynarce, tymczasem Helmeppo jest załamany utratą pozycji. Gdy podczas oddania więźnia, Morgan ucieka, Coby ratuje Helmeppo, co zostaje zauważone przez Wiceadmirała Garpa.

Pełny Opis

Podczas, gdy Załoga Luffy'ego dociera na Grand Line, Coby i Helmeppo nadal nie mają poważnej roli w Marynarce na East Blue. Pracują jako sdprzątacze w kwaterze Marynarki. Helmeppo jest niezadowolony ze swojej sytuacji, a Coby'emu nie sprawia to problemu i stara sdię podnieść go na duchu. Przypomina też sobie, jak poznał Luffy'ego.

Obaj chłopcy pojawili się na statku, który przewoził Morgana do Głównej Kwatery Marynarki. Wiceadmirał Monkey D. Garp pojawił się na statku, żeby przejąć zbrodniarza, jednak w chwili nieuwagi zostaje przez niego zaatakowany i Morgan ucieka. Pomaga mu w tym pojmanie swojego syna, Helmeppo jako zakładnika. Coby popłynął za nimi, żeby uratować przyjaciela. Podczas walki, Morgan wyrzucił obu chłopców ze statku i uciekł. Garp widząc odwagę Coby'ego, postanowił zabrać go i Helmeppo do Kwatery Marynarki na trening.

Postacie

Walki i wydarzenia

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki