Fandom

One Piece Wiki

Odcinek 6

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku Buzzek.

250px-Sukesukenomi3.jpg
Tylko raz chciałem być niewidzialny!

Ten artykuł jest zbyt słabo zilustrowany.

To hasło posiada zbyt mało, lub wcale nie zawiera grafik. Jeżeli możesz dodaj odpowiednie obrazki do artykułu aby go zilustrować zgodnie z zaleceniami dotyczącymi grafik.

Kiepska sytuacja. Trener bestii Mohji kontra Luffy to szósty odcinek One Piece.

Opisy

Streszczenie

Zoro, Nami i uwięziony Luffy starają się uciec z wyspy. Spotykają psa - Chouchou, który pilnował sklep swojego zmarłego właściciela. Zostają zaatakowani przez tresera Mohji'ego i jego lwa - Richie'go. Gdy ten niszczy sklep i rani psa, Luffy staje po stronie Chouchou i walczy przeciwko piratom.

Pełny Opis

Po wybuchu Buggy Bomby, Monkey D. Luffy Roronoa Zoro i Nami uciekają od piratów. Szermierz niesie klatę z Luffym. Dobiega do sklepu zwierzęcego, gdzie uwagę Luffy'ego przyciąga mały pies. Po chwili, pojawia się Nami z kluczem do klatki. Gdy już ma zostać otworzona, pies zjada klucz. Luffy chce go z powrotem, jednak Chouchou nie był już w stanie go oddać. Młodego pirata powstrzymał burmistrz miasta - Boodle. Proponuje Zoro odpoczynek w swoim domu, a Luffy'emu i Nami opowiada historię Chouchou i jego zmarłego właściciela. Wkrótce, pojawia się Mohji, jadący na wielkim lwie. Treser chce oswoić Chouchou, jednak pies zamiast się podporządkować, gryzie człowieka. Chwilę po tym atakuje Richiego, jednak zostaje przez niego pokonany. Lew odwraca się i chcąc zranić Luffy'ego, zniszczył klatkę i uwolnił pirata. Słomiany stwierdza, że to go zaskoczyło, ale teraz może ich wszystkich pokonać i uczynić z Nami nawigatora. Dziewczyna nie wieży, że mógł przeżyć skoro przy upadku zniszczył cały dom. Boodle pyta go dlaczego przybył do miasta i dlaczego zadarł z piratami Buggy'ego. Chłopak odpowiada, że znalazł swój powód - mapę do Grand Line i nawigatora, następnie odbiega aby się rozejrzeć. Następnie jest pokazana walka Chouchou z wielkim lwem oraz wspomnienia chouchou o byłym właścicielu. Sklep zostaje podpalony. Na drodze Mohji staje Luffy i z uśmiechem mówi, że nie mógł zginąć od takiego uderzenia. Lew atakuje go, ale słomiany używa Gomu Gomu Screw i wbija przeciwnika w chodnik. Przerażony treser pyta się czym on jest. Luffy odpowiada że zjadł gumowy owoc, na co Mohji przyrównuje go do swojego kapitana i przeprasza go. Słomianego nie obchodzą jego przeprosiny ponieważ skarb chouchou już nigdy nie wróci i przez to zamierza skopać mu tyłek. Nami zjawia się przed zgliszczami sklepu, porównuje Luffy'ego do piratów, którzy niszczą skarby innych ludzi i zamierza go zabić zanim taki zostanie, powstrzymuje ją burmistrz. Słominy spokojnie stwierdza, że Nami jest za słaba aby go zabić, stawia obok psa odzyskaną ostatnią torbę z płatkami i siada obok niego. Nami nie może uwierzyć, że walczył z lwem tylko dla psa, Luffy tymczasem chwali Chouchou za jego walkę. Mohji zjawia się w namiocie i składa relacje Bugy'emu. Kapitan myśli, że został pokonany przez Zoro, treser go poprawia i dodaje, że to dzieło chłopaka w słomianym kapeluszu. Buggy karze przygotować Buggy Bombe i zniszczyć całe miasto. Nami przeprasza Luffy'ego za złą ocenę, chłopak nie ma jej tego za złe. Burmistrz denerwuje się, że nie może nic zrobić. Zaczyna opowiadać jak 40 lat temu z niczego założono to miasto. Buggy odpala działo i niszczy do m burmistrza, słomiany uświadamia sobie, że w środku był Zoro. Na szczęście szermierz wydostaje się z gruzów i stwierdza, że to to był przykry sposób na pobudkę. Boodle nie zwraca na nich uwagi i postanawia sam walczyć z piratami, Nami go powstrzymuje, ale Luffy uważa to za dobry pomysł. Burmistrz odbiega. Słomiany mówi Nami, że polubił staruszka i nie da mu umrzeć, Zoro zamierza iść razem z nim. Luffy mówi, że jego celem jest Grand Line i proponuje dziewczynie aby została ich kompanem. Nami odmawia zostania piratem, ale przyłączy się dla wzajemnych korzyści. Tymczasem burmistrz wyzywa Bugy'ego na pojedynek, ten odpowiada, że miasto nie może być skarbem i dzięki swojej zdolności podnosi go za gardło. Pojawia się załoga słomianych. Luffy oswobadza burmistrza i informuje kapitana, że przyszedł skopać mu tyłek.

Postacie

Walki i wydarzenia

Nawigacja

Akt Miasto Orange
Saga East Blue
Rozdziały Mangi
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
Odcinki Anime
4 5 6 7 8

Więcej w Fandom

Losowa wiki