One Piece Wiki

Odcinek 578

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Akt Ambicja Z! - Luffy kontra Shuzo! to jest 578 odcinek anime One Piece.

Między Luffym i Shuzo wywiązuje się zaciekła walka. Przekonajcie się, na co stać jednego z najpotężniejszych żołnierzy Neo Marynarki! Złowieszcza lama wkracza do akcji! Co zrobi Luffy, aby poradzić sobie z tak silnym wrogiem?

Krótki Opis Fabuły

Na zlecenie Shuzo jego ludzie uruchomiona na wyspie torpedy i poświęcają się dla niego. Potem atakuje Panz Fry i Lily. Luffy znów walczy z Shuzo ale został pokonany przez niego wraz Alpacacino. Lily wnika do środka Luffy'ego i powiększyła się do oryginalnego rozmiaru. Luffy pokonuje Shuzo i jego zwierzaka a potem Słomiani jedzą niebiańskie jedzenie od Fry Panz który potem wyruszają na kolejną podróż w Nowym Świecie.

Tymczasem Ain rozmawia z Zephyr, mówi że Shuzo został złapany i został wysłany do Impel Down. Ain bierze winę na siebie, ale Zephyrnie nie obchodzi Shuzo bo wie że nie powie nic Marynarce. Zatem zaczynają atak na pierwszej wyspie w Nowym Świecie który zaczyna się akcja Filmu One Piece Z.

Pełny Opis Odcinka

Postacie pojawiające w tym Odcinku

Uwagi z Anime

  • To jest ostatni Odcinek Aktu Ambicji Z.
  • Potwierdzono że Alpacacino jest bronią które zjadło Diabelski Owoc Zoan Alpaki.
  • Momonga dalej żyje.
  • Shuzo trafił do Impel Down.
  • Zephyr rozpoczyna swój plan zniszczenia Nowego Świata.
  • Zostało wprowadzone sposób śledzenia piratów za pomocą karty Vivre.

Nawigacja

Szablon:Akt Ambicje Z

Więcej w Fandom