Fandom

One Piece Wiki

Odcinek 5

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Straszna, tajemnicza moc! Pirat klaun, kapitan Buggy! to piąty odcinek One Piece.

Opisy

Streszczenie

Monkey D. Luffy trafia w sam środek problemów, gdy spada koło uciekającej Nami. Dziewczyna wykorzystuje go do ratowania się, a potem wpada na inny plan, który pomoże jej wykraść skarby Buggy'ego. Wpada w kłopoty, gdy każą jej zabić Luffy'ego.

Pełny Opis

Odcinek zaczyna się tym, jak Nami wmawia piratom, że Monkey D. Luffy jest jej szefem. Po chwili piraci atakują gumiaka, który pokonuje trójkę bez problemów używając Gomu Gomu no Pistol. Dziewczyna proponuje, żeby Luffy jej pomógł. Oboje poszli do restauracji. Chłopak zauważył, że skoro Nami zabrała mapę Grand Line, musi być nawigatorem, więc zaproponował jej dołączenie do swojej załogi. Nami przestraszyła się, gdy dowiedziała, że jest piratem, nienawidziła ich i stanowczo odmówiła. Nami wpadła na pewien pomysł i związała Luffy'ego, po czym zaniosła go do Buggy'ego. Oddała mu także skradzioną mapę. Pirat rozpoczyna imprezę z okazji przyłączenia się do nich Nami i odzyskania mapy.

Buggy vs Zoro.png

Buggy atakuje Roronoę

Podczas zabawy, Buggy przedstawia złodziejce swoją Buggy Bombę, niszcząc jednym strzałem wiele budynków. Później, by dziewczyna okazała swoje oddanie załodze, miała taką samą bombą trafić Luffy'ego. Nami nie chce tego zrobić, po chwili, gdy podbiegł jeden pirat i chciał zapalić lont, Nami ogłuszyła go kijem. Powiedziała, że nienawidzi piratów i nigdy nie zniży się do ich poziomu. Zdenerwowani Piraci Buggy'ego zaatakowali dziewczynę, jednak Nami została uratowana przez Roronoa Zoro. Buggy powiedział, że Roronoa jest łowcą piratów i sam go zaatakował. Został bardzo łatwo przecięty na pół przez szermierza, jednak dzięki mocy Bara Bara no Mi nic mu się nie stało. Jego ręka podleciala do przeciwnika i ugodziła go nożem w bok.

Buggy wytłumaczył, że dzięki mocy jego owocu, miecze Zoro nie są w stanie nic mu zrobić. Luffy nazwał pirata wielkim czerwonym nochalem, przez co ten zdenerwowany rzucił w niego nożem. Luffy złapał go w zęby. Zoro podbiegł i zaatakował Buggy'ego. Po chwili, podbiegł do armaty i wycelował ją w załogę czerwononosego. Nami zapaliła ląt. Odcinek kończy się wystrzałem z armaty.

Postacie

Walki i wydarzenia

Nawigacja

Akt Miasto Orange
Saga East Blue
Rozdziały Mangi
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
Odcinki Anime
4 5 6 7 8

Więcej z Fandomu

Losowa wiki