Fandom

One Piece Wiki

Odcinek 45

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

250px-Sukesukenomi3.jpg
Tylko raz chciałem być niewidzialny!

Ten artykuł jest zbyt słabo zilustrowany.

To hasło posiada zbyt mało, lub wcale nie zawiera grafik. Jeżeli możesz dodaj odpowiednie obrazki do artykułu aby go zilustrować zgodnie z zaleceniami dotyczącymi grafik.

Nagroda! Światowej sławy Słomiany Kapelusz Luffy! to czterdziesty piąty odcinek One Piece.

Opis

Streszczenie

Po pokonaniu najdroższego pirata z East Blue, tytuł ten przejął Monkey D. Luffy, otrzymując 30.000.000 beli nagrody. Nowe wiadomości dotarły do wszystkich przyjaciół i znajomych chłopaka, a także jego załogi i Shanks'a, który zaczął świętować razem z Dracule Mihawkiem.

Pełny Opis

Nami kupuje gazetę od mewy pocztowej narzekając przy tym na cenę. W trakcie przeglądania gazety wypada z niej nowy list gońcy. W międzyczasie w kwaterze głównej marynarki część wyższych oficerów marynarki dyskutuję o osiągnięciach nowego pirata jakim jest Monkey D. Luffy. Po informacji o pokonaniu przez słomianego kapelusza trzech najsilniejszych piratów w East Blue kwatera główna marynarki podjęła decyzję o wyznaczeniu za niego rekordowo wysokiej nagrody jak na ten ocean - 30 milionów Beli nagrody. Po zakończeniu spotkania John Giant przemawia na apelu do członków marynarki wzywając ich by w imię Absolutnej Sprawiedliwości usuwali zło z wszystkich mórz. Tymczasem w morze idzie informacja o nagrodzie za głowę Luffy'ego. Dociera do takich ludzi jak Kuro, Kaya, Zeff czy Coby. Podczas gdy Luffy cieszy się ze swojej wysokiej nagrody Nami zmartwiła się, że sytuacja stała się przez ten list gończy znacznie poważniejsza i że nie będą mogli już dłużej zostać w East Blue. Tymczasem, w innym miejscu na świecie, do piratów czerwonowłosego przybywa Dracule Mihawk. Shanks myśli, że sokolooki przybył się z nim pojedynkować ale Mihawk powiedział Shanksowi, że po prostu natknął się na grupę ciekawych piratów i przypominał sobie przy nich o historii którą kiedyś od niego usłyszał. Następnie pokazuje list gończy Luffiego Yonko i jego oficerom. Shanks, zadowolony, że Luffy zaczął swą karierę jako pirat, ogłosił że trzeba to opić i zaprosił przy okazji Mihawka do wspólnej biesiady. W mieście narodzin Luffy'ego mieszkańcy również świętują chociaż burmistrz wrzeszczy, że to raczej powód do wstydu niż dumy. Tymczasem na Going Merry Nami proponuje by przed wyruszeniem na Grand Line uzupełnili zapasy w Loguetown: miejscu narodzin i śmierci Króla Piratów. Propozycja uzyskuje aprobatę kapitana i statek obiera kurs na wyspę na której znajduje się miasto.

Postacie

Walki i wydarzenia

Nawigacja

Akt Loguetown
Saga East Blue
Rozdziały Mangi
96 97 98 99 100
Odcinki Anime
45 48 49 50 51 52 53

Więcej z Fandomu

Losowa wiki