FANDOM

175px-Luffychibi.png

250px-Sukesukenomi3.jpg
Tylko raz chciałem być niewidzialny!

Ten artykuł jest zbyt słabo zilustrowany.

To hasło posiada zbyt mało, lub wcale nie zawiera grafik. Jeżeli możesz dodaj odpowiednie obrazki do artykułu aby go zilustrować zgodnie z zaleceniami dotyczącymi grafik.

Nagroda! Światowej sławy Słomiany Kapelusz Luffy! – czterdziesty piąty odcinek One Piece.

Opis

Streszczenie

Po pokonaniu najdroższego pirata z East Blue, tytuł ten przejął Monkey D. Luffy, otrzymując Bsymbol30.000.000 nagrody. Nowe wiadomości dotarły do wszystkich przyjaciół i znajomych chłopaka, a także jego załogi i Shanks'a, który zaczął świętować razem z Dracule Mihawkiem.

Pełny Opis

Nami kupuje gazetę od mewy pocztowej narzekając przy tym na cenę. W trakcie jej przeglądania wypada z niej nowy list gończy. W międzyczasie w kwaterze głównej marynarki część wyższych oficerów marynarki dyskutuję o osiągnięciach nowego pirata jakim jest Monkey D. Luffy. Po informacji o pokonaniu przez słomianego kapelusza Don Kriega, Arlonga oraz Buggy'ego - trzech najsilniejszych piratów na East Blue, kwatera główna marynarki podjęła decyzję o wyznaczeniu za niego rekordowo wysokiej nagrody jak na ten ocean - 30 milionów Beli nagrody. Po zakończeniu spotkania John Giant przemawia na apelu do członków marynarki wzywając ich by w imię Absolutnej Sprawiedliwości usuwali zło z wszystkich mórz. Tymczasem w morze idzie informacja o nagrodzie za głowę Luffy'ego. Dociera do takich ludzi jak Kuro, Kaya, Zeff czy Coby. Podczas gdy Luffy cieszy się ze swojej wysokiej nagrody Nami zmartwiła się, że sytuacja załogi stała się przez list gończy znacznie poważniejsza i nie będą mogli już dłużej zostać w East Blue. Tymczasem, w innym miejscu na świecie, do piratów czerwonowłosego przybywa Dracule Mihawk. Shanks myśli, że jastrzębiooki przybył się z nim pojedynkować, lecz ten powiedział mu, iż po prostu natknął się na grupę ciekawych piratów i przypominał sobie przy nich o historii, którą kiedyś od niego usłyszał. Następnie pokazuje list gończy Luffy'ego Yonko i jego oficerom. Czerwonowłosy, zadowolony, że Luffy zaczął swą karierę jako pirat, ogłosił iż trzeba to opić i zaprosił przy okazji Mihawka do wspólnej biesiady. W mieście narodzin Luffy'ego mieszkańcy również świętują chociaż burmistrz wrzeszczy, że to raczej powód do wstydu niż dumy. Tymczasem na Going Merry Nami proponuje, by przed wyruszeniem na Grand Line uzupełnili zapasy w Loguetown: miejscu narodzin i śmierci Króla Piratów - Gol D. Rogera. Propozycja uzyskuje aprobatę kapitana i statek obiera kurs na wyspę na której znajduje się miasto.

Postacie

Walki i wydarzenia

Nawigacja

Akt Loguetown
Saga East Blue
Rozdziały Mangi
96 97 98 99 100
Odcinki Anime
45 48 49 50 51 52 53