Fandom

One Piece Wiki

Odcinek 4

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Przeszłość Luffy'ego! Wkracza Czerwonowłosy Shanks! to czwarty odcinek One Piece.

Opis

Streszczenie

Podczas podróży na następną wyspę, Luffy rozmyśla nad przeszłością, przypomina sobie rodzinną wioskę, swojego bohatera, od którego otrzymał słomiany kapelusz oraz jak Shanks i jego załoga pokonali bandytów.

Pełny Opis

Odcinek zaczyna się, gdy trzech ludzi z załogi Buggy'ego znajduje na morzu Nami. Prosi ich o pomoc, a podczas gdy oni sprawdzają rzeczy na jej statku, kradnie statek piratów. W tym samym czasie, Monkey D. Luffy i Roronoa Zoro płyną bez oriecji w terenie przed siebie. Nagle, gdy łódka się zatrzęsła, kapelusz Luffy'ego odlatuje. Z pomocą Zoro, kapitanowi udało się odzyskać kapelusz. Zaczynają się tutaj wspomnienia z dzieciństwa Luffy'ego.

Gomu Gomu no Mi in Chest.png

Luffy i Gomu Gomu no Mi

Młody Luffy przebywa w barze razem z załogą Shanksa. Shanks śmieje się z tego, że Luffy uważa się za dorosłego. Yasopp mówi, że ma syna w wieku Luffy'ego. W tym czasie, bandyta Higuma pojawia się w barze. Gdy dowiaduje się, że załoga Shanksa wypiła resztki sake, wściekł się i powiedział, że za jego głowę Marynarka dała nagrodę 8.000.000 beli. Zniszczył butelkę, którą zaproponował mu Shanks mówiąc, że to za mało. Luffy był zdenerwowany, że Shanks nie załatwił bandyty. Po chwili, myśląc że to deser, zjadł Diabelski Owoc Gomu Gomu no Mi. Shanks był za to bardzo zły na chłopaka, chciał żeby jeszcze go wypluł, ale było już za późno.
Shank's Arm Original Anime.png

Shanks ratuje Luffy'ego

Później, Luffy zaatakował bandytów w barze. Rozdrażnieni zabrali chłopca i chcieli zabić. Przerażona Makino pobiegła po burmistrza, który próbował powstrzymać Higumę, niestety nieskutecznie. Po chwili pojawia się Shanks z załogą. Każe Higumie zostawić Luffy'ego. Gdy to nie pomaga, a jeden z bandytów atakuje kapitana, Lucky Roo zabija go. Higuma rozkazał reszcie zaatakować, jednak oni także zostali pokonani, tym razem przez Benn Beckman]a. Przerażony bandzior uciekł dzięki bombie dymnej i zabrał ze sobą Luffy'ego. Zabrał łódkę i wyrzucił chłopaka do morza. Po krótkiej chwili został jednak zjedzony przez Króla Mórz. Gdy ten podpłynął w stronę Luffy'ego, uratował go Shanks tracąc przy tym rękę. Spłoszył potwora (później okazało się, że użył Haki). Luffy płakał z powodu ręki Shanksa, lecz ten mu powiedział, że póki chłopakowi nic nie jest, to nic się nie stało. Po jakimś czasie, Shanks z załogą postanowili opuścić wyspę Dawn. Podczas pożegnania, Luffy zapewnił, że zostanie królem piratów. Shanks na pożegnanie, dał mu swój słomiany kapelusz i powiedział, że gdy zostanie wielkim piratem, spotkają się znowu.

Wracając do teraźniejszości, Luffy zauważa wielkiego ptaka na niebie i chce go zjeść. Używając Gomu Gomu no Rocket zbliża się do niego, lecz ptak łapie go i odlatuje. Zdenerwowany Zoro nagle spotyka trójkę piratów, których wyrolowała Nami. Chcą przejąć jego łódź, lecz szybko zostają pokonani. Mówią, że ich kapitanem jest Buggy, który zjadł Diabelski Owoc.

Buggy rozkazał zestrzelić ptaka, który trzymał Luffy'ego. W tej samej chwili, Nami uciekała od trzech piratów Buggy'ego z mapą Grand Line. Ptak zostaje ustrzelony i razem z piratem spada pomiędzy Nami a piratów Buggy'ego.

Postacie

Walki i wydarzenia

Nawigacja

Akt Romance Dawn
Saga East Blue
Rozdziały Mangi
1 2 3 4 5 6 7
Odcinki Anime
1 2 3 4
Akt Miasto Orange
Saga East Blue
Rozdziały Mangi
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
Odcinki Anime
4 5 6 7 8

Więcej w Fandom

Losowa wiki